hitokiri Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Brenner inne med store overskuddslagre, hevder analytiker. Les mer Lenke til kommentar
Watherfall Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hater sånne artikler der det er bare spekelasjoner. jeg mener en analytiker mener at blablabla... og om iphone også, har vært HUNDRE av dem den siste tiden. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Brenner inne med store overskuddslagre, hevder analytiker. Les mer Syns ikkje det kjem som ein overraskelse om dei ikkje har solgt så mange av dei som dei trudde. Pris + binding til operatør er utrolig kjipt, samt all lock-in greiene dei har på gong gjer den meget uaktuell for meg. Foretrekker ein dårlig, men nyttig og åpen WMobile uten binding. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 da kommer det nok til og bli billige iphones snart. så til de som ikke trenger 3g er det bare og vente Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kan man ikke ha "Ta 3, betal for 1" -prinsippet her da? Det er jo en fordel for forbrukeren at den selges så billig, om du vil ha den uten 3g,nå som 3g versjonen kommer. Lenke til kommentar
hornis Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 I min nærmeste krets har 30-40% skaffet seg en iPhone. Samtlige har skaffet seg disse fra USA. På grunn av den ekstremt lave dollarkursen så skaffer folk seg amerikanske iPhones om dagen. Så om situasjonen er lik i resten av Europa, selv i land der iPhone allerede er lansert, så er det ikke rart at butikker sitter med overskuddslagere. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Den der artikkelen tror jeg lite på. Jeg var i Køln for 2 uker siden, og ikke en eneste mobilbutikk og elektrobutikk hadde den på lager (ja de selger den, og de er alle utsolgt). Bare fordi en analytiker sier noe betyr ikke at det er sant. Hvilke kilder bruker denne "analytikeren"? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sannsynligis flere, mer nøyaktige og riktigere kilder enn "en forumbruker som har vært i Köln." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg