Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

store problem med kjærligheten

Anbefalte innlegg

Det er ikke det at hun er så ond. Så lenge han er uvitende om hva som foregår er han lett bytte, og det er hans eget ansvar å ikke la seg lure (selv når han ikke vet bedre). Hun får masse gratis oppmerksomhet, hvorfor skulle hun si nei takk til det? Alle jenter/kvinner gjør dette i varierende grad; hvis du ikke liker det kan du like gjerne gå og grave deg ned først som sist. :)

Ikke hat jenter fordi du lar deg lure.

Trådstarter: Vis ham denne tråden? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha han vet om tråden xD men han har ikke "orket" og lese de siste inlegga, han fikk nokk etter

Kompisen din blir eid (bokstavlig talt). Ser ut som at det eneste som han kan trenge nå er å bli skikkelig såra av henne, slik at han får litt erfaring. Men leit å høre at han har blitt såpass "blind"

Han har ikke lest lengre en det tror jeg :p Men men, 20. Mai smeller det sikkert igjen vist jeg gjetter riktig...og det gjør jeg som regel.

Problemet hans er at han ikke tror de blir uvenner nå som de er blitt venner igjen, heh det er som en tikkende bombe før hu finner en eller annen grunn til og "hate" han igjen, og da vil hun ha meg og mange andre på sitt parti, meg spesielt fordi hun vil sikkert ha meg til og banke opp han kameraten min, men heh..det kan hun bare glemme :D Nå som jeg vet ossen hun egentlig er...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Guest_hmm_*

Synes ikke hun er noe å samle på! Synes bare synd på kameraten din ! Hun kan jo ikke holde på sånn da ! Det er bare teit, har han ikke lært ? Han burte gjøre det snart når hun holder på sånn da ! Han kan vel gå vidre ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...