TheRealL Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, Jeg skriver dette for en venn av meg som har et problem med ”kjærligheten”. Han liker en jente som er 14, han selv er snart 16. han har likt hun siden juni, det har gått opp og nedover hele tiden med problemer i ett sett, I desember sa hun at hun aldri skulle snakke med han igjen, så var det Juleball på skolen og han gikk med en som heter Marianne, hun jenta (Kari) ble sjalu og et par dager senere pratet de igjen, Kari er en fjortis jente som sier hun liker den og den personen og innimellom opp til 3-4 personer samtidig og legger skyld på at hun ikke klarer og bestemme seg, Hun har sagt til meg at hun bare elsker og ha kontroll over kameraten min, for så fort som kameraten min prøver seg på noen ”klikker” hun, vist hun var sur på han så blir hun helt forandret, plutselig er hun sikkelig glad i han og alt sånn, også plutselig smeller det. De har vært på noen små fester sammen, og da har alltid Kari flørtet med kameraten min, sovnet på han, kost med han, osv. men så dagen etterpå klikker hun helt og da er det bare faenskap igjen! Når de var ”venner” snakket de sammen på MSN ofte, Kari er av den typen som ofte sitter inne på dataen så kameraten min prater ofte med hun der, eller det var før for nå har hun blokkert han fra MSN, dette skjedde for flere uker siden (rundt 24. Mars) på grunn av at kompisen min ”maste”, han maset egentlig ikke i det hele tatt men Kari liker og finne grunner for å blokkere kameraten min på pure faenskap. Kameraten min føler at han blir brukt av denne jenta så å si hele tiden, for så fort hun finner ut at han skal ha fest så er de gode venner, også etterpå er det helt jævlig. Kameraten min har omtrent gitt opp og bli sammen med Kari nå, men han ønsker og ha hun som venn fortsatt, men Kari er ikke like positiv til dette hun tror at kameraten min kommer til og prøve seg på henne igjen. Kameraten min er veldig deprimert over det som skjer for han er jo veldig glad i Kari og vil ikke miste henne i det hele tatt, på skolen er han veldig deprimert hver gang Kari sier at hun ikke vil prate med han igjen, for det har skjedd opp til flere ganger, sist gang var i dag etter at hun fikk vite at kameraten min var på fest og klinte med en jente. Kameraten min føler at han ikke kan ”leve livet” siden Kari stopper opp alt sammen hver eneste gang han prøver og gi opp henne og prøver seg på en annen jente. så folk: Tror dere at Kari bare bruker han eller at hun innerst inne er glad i fyren? Er dette bare noe tullete fjortis saker? Takk for svar. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bare tull det der, hu virket som en drittkjerring som bare leker med han. Jeg hadde droppet henne som venn. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 haha det er fjortistull ja , bli kvitt hun for alltid Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Takk for svar Han prøver men han klarer ikke glemme henne, men hver gang han tenker på henne blir han så deprimert så jeg skjønner heller ikke hvorfor han ikke bare klarer og glemme henne, problemet er at så fort kompisen min skal ha fest så er hun bare hellllllt "Å kjære *Navn* jeg er så glad i deg, jeg angrer på alt jeg har gjort" osv. men så fort festen er over er det samme møkka igjen og da blir han bare ENDA mer deprimert. Jeg har blitt god venn med denne jenta og hun virket JÆVLI grei, men så plutslig en dag ble hun forbanna på meg også og da skjønte jeg hvordan kompisen min hadde det, og det var helt jævlig...så det er ikke så lett og glemme henne..., Værste er jo at hun finner på ting for og bli sur på han, meg og inkludert og så fort jeg har en fest er hun plutslig så glad i meg også... Når hun drikker blir hun helt gærn, klemmer og koser, dytter og leker med han, meg også innimellom, hun sovnet jo oppå kompisen mitt sitt fang sist gang hun var på fest med han og da hjalp det ikke mye at hun dagen etter "hatet" han...Grunnen: At vennen min prøvde seg på hun, hrmf var nå egentlig mer omvent men for han tok og ignorerte hun mest av tiden men hun gikk bort og satt seg ved han, koste med han osv. Kameraten min sente et brev til henne på "Nettby" i dag, langt brev hvor han skrev at han savnet henne, at han er glad i hun, alle likheter som de har osv. Han vil virkelig bli venn med henne igjen... Finnes det i det hele tatt noe håp for han? Han klarer ikke glemme henne uansett hvor mye han prøver :\ Endret 21. april 2008 av Surmoth Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kom igjen! Ikke være så tøffel. Begge to. Jenta er en bitch. Tips til kompisen din, Get laid! Begynn å utnytte henne, eller dump henne. Hvorfor skal han gå rundt å deppe bare fordi noen player ham? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 det med utnytting har faktisk falt in mer en en gang i hode mitt, for og få hun til og drikke er ikke no vanskelig, og da er det sikkert lett og kline no jævli med hun for hun gjør ikke noe motstand når hun har drikki (Snakker av erfaring...) Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det at noen jenter liker å ha gutter på gress er ikke akkurat noe nytt fenomen, noen jenter i den alderen kan også være veldig vanskelig å forholde seg til. Jeg tror han kameraten din bør begynne å tenke litt mer på seg selv for han må jo skjønne at hun dama ødelegger han, selvfølgelig blir han utnyttet. Ut i fra det du skriver virker det som om hun bare vil ha en gren å holde seg i mens hun for tak i en bedre gren. Beste løsningen mot sånn er å totalt ignorere henne, ikke en gang forklar hvorfor til henne heller for det kommer hun til å skjønne etter en stund og hvis hun ikke skjønner det er det hennes problem. Jenter som oppfører seg sånn er ikke noe å samle på i det hele tatt. Kameraten din må bli flinkere til å gi litt mer faen, og ikke la andre styre humøret hans på det måten hun gjør. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe, for å si det sånn så kjenner jeg meg veldig igjen i dette. Var i et slags "surreforhold" for noen år tilbake. Fikk virkelig erfare at kjærlighet gjør blind. Det fucka opp huet mitt totalt og jeg var så totalt tøffel som det gikk ann å bli. Ga til og med megselv skylden for at hun oppførte seg sånn, mens ho rota rundt på andre gutter. Var utrolig godt å være med henne, men med en gang vi var fra hverandre oppførte ho seg som et ondt treskeverk som bare gjorde meg forvirra. Tilslutt fikk kameratene mine banka inn i huet mitt at jeg skulle gi ho opp, noe jeg er glad for. Endte med at jeg stakk til ei anna jente langt borti gokk og var der noen dager. Da ble ho visst så sykt ydmyket at det tilta det for henne og satt ut diverse rykter og skulle ha folk til å banke meg. Men det roet seg kjapt. Angrer ikke et sekund på at jeg tok kontroll over situasjonen, og det gikk opp for meg at jeg måtte forandre meg, istedenfor å la meg bli utnytta på den måten. Har fått en sykt sterk personlighet i ettertid, så det er virkelig noe man lærer av. Få kompisen din til å ta kontrollen. Enten ved å utnytte ho tilbake eller ditche ho. Han kommer nok utav det som et bedre menneske med bedre kontroll over segselv Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hun har fjerna blokken nå på MSN (Men så fort noen spør henne om den later hun som om hun skal blokkere han igjen (Tilfeldig??)) men kompisen min har ikke snakket med henne i dag, og nå spør hun en veninne av kompisen min "Har han ikke merket at blokken er borte?" akkurat som hun vil at han skal prate med henne, de møtte hverandre i dag på skolen i en time hvor kompisen min skulle snakke med læreren og da stirret "Kari" på kompisen min, men kompisen min ga faen og bare så en annen vei. Jeg har sagt til kompisen min at han burde glemme henne, men han sier han ikke klarer, han har prøvd men "det funker ikke" :S Advice?... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Det er ikke snakk om å prøve. Glem! Neste. «Do, or do not. There is no 'try'.» – Yoda Endret 23. april 2008 av TrondH86 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jens_* Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Ser ut som den gutten er veldig gla i hu og klarer faktisk aldri og glemme hun.. litt synd, hun virker veldig bitch aktiv.. Men ja om hun kommer til og bli forelska i han igjen så har gutten et valg, det valge burde han ta godt og være sikker på at det samme ikke skjer igjen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hold avstand, slike forhold vil aldri ende godt! Lenke til kommentar
Gjest jessda Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Sånn som jeg ser det er hun ikke noe å samle på, det er bare noe fjortis tull, og kommer ikke ende opp i no mere en et ''fjortis'' forhold. Det ikke morro og bli knust så mange ganger pga en jente. Ser ikke grunn i det. Det er bedre kompisen din kommer seg videre og får seg noe bedre, en han kan stole på og en han vet er der for han og ikke bare kommer til å drite i han etter kort tid. Min mening er at denne jenta ikke er noe å spare på, og han/dere kan få mye mere morro hvis han/dere kommer seg videre og bare kan leve med at ting ikke alltid blir som man håper eller trur. Sånn som kompisen min sa til meg ; Det finnes mange fisker i havet, ikke heng deg opp i en x] Lykke til (: Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Høres ut som ei real luremus. Dump the bitch, og lat som om hu er luft. Med det så mener jeg at han ikke skal se på hu engang. Endret 24. april 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så, du har aldri stirret tomt ut i luften? Jeg tror nok dama spiller dere og alle andre rundt for moro. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Jaja så var det faen på'n igjen, Kompisen min sin blokk på MSN er fjerna og de prater aktivt hver dag nå, jeg gjorde en test på "Kari" i dag for og se om hun utnytet kompisen min, den viste positiv men kompisen min ga faen og tipset henne om at det var en test så hun hater MEG nå..."Å jeg syntes så synd på henne " gah... Dette kommer aldri til og gå bra, kompisen min fatter ikke en DRITT av det dere sier :\ Alle kompisene hans sier ligsom det samme til han men han bryr seg ikke, "Kjærlighet gjør blind". Jaja takk for svar, de er nok til ingen nytte siden kompisen min gir faen :\ Han kjører racet på fult..igjen Men takk for alle svar da : ) Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Som katten leker med musa ... Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Kompisen din blir eid (bokstavlig talt). Ser ut som at det eneste som han kan trenge nå er å bli skikkelig såra av henne, slik at han får litt erfaring. Men leit å høre at han har blitt såpass "blind" Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) heh ja for "Kari" hari kke såret kompisen min mer en en gang ligsom? desember: "Kari" :> Glem meg Januar: Skal aldri snakke med deg igjen Februar: Hater deg (22.) Mars: Slett & Blokker fra MSN , Ignorert fra Nettby (21.) April...FAEN ass nesten en måned etter sletting og blokkering så var det på'n igjen Og ja jeg vet han blir eid...han er så blind av kjærlighet at han ikke gir opp :S Han sier at han forstår at det aldri kommer til og bli "Kari" og han...men det er bare løyn -_- Når skal han forstå...han og de 20 000 "Kan ikke leve uten deg" brevene sine... Endret 25. april 2008 av Surmoth Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det er ikke ille før hu starter å gjøre han om til sin dokke. Som en ondskapsfull helvetestøse vil hu tvinne han rundt fingern som en ring, og om to måneder vil han gå iført pannebånd, rosa klær og gigantiske DG briller klistra over trynet. Alt dette vil selvfølgelig være etter hennes personlige preferanser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå