robertbu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei Er det noen som vil bytte disse 08 gullkorta: Stokholm Huusko Nyan Thorvaldsson Bjørnsson og disse vanlige korta: Skjelbred Ijeh Reginiussen Perkins Alanzinho Nannskog Fredheim holm Mot Hvilket som helst diamant kort? Edit: Jeg har flettet to av robertus innlegg til et og da gjorde jeg en liten feil første gang. Robertu har aldri påstått at han har alle de kortene i gull, det var jeg som gjorde en feil. Beklager. Hilsen Lars Olav Endret 22. april 2008 av Lars Olav Lenke til kommentar
Lars Olav Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Dette er en veldig dårlig tittel, hvis du leser boksen øverst i tråden er du nødt til og lage titler på innleggene som viser hva du skal bytte. Dessuten kan du heller redigere det første innlegget istedenfor å lage flere innlegg Endret 21. april 2008 av Lars Olav Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ojojojoj Ok det har skjedd noe Mange av de jeg skrev er vanlige Her er gullkorta Stokholm Huusko Nyan Thorvaldsson Bjørnsson og her er de vanlige Skjelbred Ijeh Reginiussen Perkins Alanzinho Nannskog Fredheim holm Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vi minner om at emnetittelen må være beskrivende for trådens innhold. En god pekepinn på om emnefeltet ditt er bra nok er om det er mulig å skille din tråd fra de andre, kan ditt valg av emnefelt brukes til å beskrive flere andre tråder i kategorien? Titler som "mine kort", "Kort byttes" osv er ikke gode emnetitler. "Helstad gullkort byttes med Iversen" er eksempel på en god emnetittel. Vi håper dere respekterer dette slik at forumet blir oversiktlig for brukerne. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg