gusdan Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde en cracket versjon av adobe master collection suite før jeg oppgraderte PC-en (ny ram, hovedkort, skjermkort og prosessor) men nå etter oppgraderingen fungerer det ikke.(photoshop vil ikke åpne seg det må jeg gjøre i oppgavebehandling, det samme med dreamweaver og premiere pro vil ikke åpne seg. Ingen andre fungerer heller.) Så jeg tenkte det var noe feil med cracken, men når jeg nå installerte adobe reader - som er et gratisprogram. Så fungerer ikke det HELLER ordentlig, det klikker etter 3 sek ellr no. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Pirat versjon? i såfall så er ikke det lov:) Lenke til kommentar
gusdan Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Pirat versjon? i såfall så er ikke det lov:) Er litt klar over det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vil anbefale deg å presisere at det er reader du vil få til å funke, og ikke piratprogrammene, ellers vil nok denne tråden bli stengt ganske fort. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Vil anbefale deg å presisere at det er reader du vil få til å funke, og ikke piratprogrammene, ellers vil nok denne tråden bli stengt ganske fort. det jeg hinta til XD:) evt kjøre en reinstall? eller var det det som ikke funka:D Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Kjøp lisens og klag til Adobe, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg