PiaJenta Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har sett noe om dette produktet på nett og i reklame og sånn, men er det mye unødvendig dritt i det? Vil ha noe protein som ikke er så dyrt og ikke så mye kcal oppi, da jeg skal ned i vekt, og prøve å beholde muskler samtidig. Men må smake godt, finnes så mye som smaker dritt! Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hva med kreatin eller hva det heter, men da må du huske å trene^^ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Har den Protein Smoothien der, fikk den med i en sånn pakke jeg kjøpte på XXL. Det funker vel greit, pluss at det er ekte frukt i pulveret. Vet ikke om det er noe positivt da Men jeg liker ikke helt smaken på den, men det er vel kanskje fordi jeg ikke er noe jorbærmelk/milkshake fan Men smakte kun på den en gang, nå bruker jeg Maxim Whey 100 Protein Chocolate elns Tror også at Maxim Protein smoothie er mest egnet for damer. Endret 25. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Ja det heter jo sånn femiline eller noe sånn, så er nok mest for damer ja.. Trening er ikke noe problem, trener styrke tre dager i uka og utholdenhet 4-6 ganger, men spiser ikke nok protein til at jeg får noe muskler da vette Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Hvis du går for den så husk at det er kun 8 serveringer som er veldig lite. Veldig få ganger du får brukt det, hvis du trener et par ganger i uka og du skal ta det de dagene du trener evt. Jeg tok bare den protein smoothien imot når jeg kjøpte den pakken, så dreit i om det var for damer eller menn Endret 25. april 2008 av Raste Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 hva med kreatin eller hva det heter, men da må du huske å trene^^ Kreatin er jo en veldig god erstatning for protein.. (IRONI) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå