bajslusa Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Jeg har en laptop og en ekstern skjerm. 15" laptop med Geforce go6600 og vga utgang, 24" Samsung 245b eksternskjerm med vga inngang. Satte dette opp i Dual View mode for et par dager siden og det fungerte strålende. Instalerte i programvaren til Samsungskjermen i går, skrudde av pcen i går og i dag fungerer ikke laptop skjermen (det kan se ut som den står å småflimrer litt i sort). Programvaren er nå selvsagt avinstalert. Når jeg går på egenskaper for skjermer står den eksterne skjermen som primærskjerm og fungerer med full oppløsning (1920x1200)(selv om spesifikasjonene på skjermen er feil(spesifikasjonene var riktige)). Jeg finner derimot ikke noen laptop skjerm... Eneste som står som ikke aktivert er en TV-skjerm, men det har jeg ikke tilkoblet. Noen som kan hjelpe meg? Takk! Trengs noen fler opplysninger så si ifra. Endret 21. april 2008 av bajslusa Lenke til kommentar
bajslusa Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Når jeg startet på nytt nå viser ikke laptop skjermen noe i det hele tatt, ingen flimring heller (tror den lille flimringen kom av at jeg brøvde å koble til skjermen som TV eller noe sånt). I Everest vises det at jeg har 2 skjermer?! Digital Flat Panel (1024x768) og Generic Television. Jeg skal laste ned driver på nytt og se om det skjer noe. Lenke til kommentar
bajslusa Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har lastet ned siste driver fra www.laptop2go.com. Ingen forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå