Vegard_Haug Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 I CITIES XL tar du på deg rollen som borgermester og får ansvaret for en hel by. Les mer Lenke til kommentar
gnaling94 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det så moro ut, men er det ikke litt vel likt ett viss annet spill med navn Sim City 4 ? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Multiplayer delen høres bra ut, håper singleplayer også blir bra, savner et godt "bygg en by" spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ...savner et godt "bygg en by" spill Enig i den, etter at EA har tatt rotta på SimCity serien... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det så moro ut, men er det ikke litt vel likt ett viss annet spill med navn Sim City 4 ? Det skader ikke med flere konkurrenter i samme slengen. Forhåpentligvis er Cities XL minst like bra på spilleopplevelse og/eller har sin egen vri på ting. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Høres lovende ut. Håper det ikke blir for mye av det gode. Skal holde utkikk etter dette. Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Høres bra ut.. Så bra ut. Må nok prøves! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) gleder meg til dette kommer ut Ville også tittet innom http://www.citiesxl.com Er mange gode ideer på forumet dems osv, og adminene ser faktisk hva du skriver osv. Så de ser på ideer osv Ganske fett btw, en av de som er admin på forumet som har noe med spillet å gjøre sier at det ikke skal være CIty Life 2 eller Sim city 5, altså ikke noe etterligning Men et ganske nytt konsept eller noe Endret 21. april 2008 av Silo Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 flerspiller? :O Dette spillet må jeg bare ha, har alltid savnet den muligheten i Sim City *Lete etter mulighet for og forholdsbestille* Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Får bare ikke håpe at det blir sånn som City Life at det finnes flere forskjellige folketyper som har egne behov. Det ødela hele City Life for meg. Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det så moro ut, men er det ikke litt vel likt ett viss annet spill med navn Sim City 4 ? Personleg så håper eg verkeleg det Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Etter at Maxis bestemte seg for å gi ut tullespillet SimCitySocieties så er det flott at vi får noe mer realistisk og ordentlig i tonen. Skal se opp for dette. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Håper du kan velge store områder som byggninger skal være på om gangen her da. Og at du ikke må sette ned en og en bygging. Og at du har muligheten til å bygge sånn du vil, uten alt for mange avbrytelser. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dumt det ikke kommer til mac. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dette er vel mer en etterfølger enn ett "nytt" spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Dumt det ikke kommer til mac. Dumt at det er så lenge til det kommer. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Dette er vel mer en etterfølger enn ett "nytt" spill. sparks etter det jeg har lest på forumet til spillet så er det ingen etterfølger men er mere et nytt spill Hvis du ser litt på forumet til Cities XL Så kan du se at det ikke skal være noen etterfølger av noen spill og ingen etterligning Men et helt nytt byggekonsept Endret 21. april 2008 av Silo Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 har fulgt mye med på cuplanet.com (ny citiesxl.com) og utvilkerne har virkelig oppfyllt forumbrukernes krav/meninger. Vi vil få se småting som kollektivfelt, kurvede veier etc.. så endelig hører utvilkerne på spillerne. Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Husker når alle i klassen spillte SimCity 2000 og vi sammenlignet byer, konkurrerte om å ha mest populasjon osv håper dette blir bra! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis du ser litt på forumet til Cities XL Så kan du se at det ikke skal være noen etterfølger av noen spill og ingen etterligning Men et helt nytt byggekonsept Flotte greier, Jeg så på utvikler navnet og dro vel litt raske sluttninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg