Gå til innhold

Sony Ericsson K810i produksjonsfeil?


Anbefalte innlegg

Hei, har en K810i. som jeg har nettopp fått fra Netcom siden jeg har bundet meg til dem. MEN, er det fler som har forskjell på knappene sine? knappene 3,6,9 og # er mer klemt ned enn de andre tastene mine. er dette normalt? ifølge moobi.no (dem jeg fikk mobilen av) sier det er normalt og er slik på alle K810i mobiler.

 

altså det går ann og trykke på knappene, men hender seg jeg ikke trykker hardt nok noen ganger. og dette irriterer jeg meg helt sykt over.

 

fler som har samme problem som meg?

 

Hilsen Øyvind

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte min k810i fra moobi.no også men min har ikke noen knapper som er "klemt" lengre ned en de andre. Alle mine sølv knapper er i lik høyde.

 

Edit: Måtte bare si at det er det dumeste jeg har hørt. Var masse med greier da jeg fikk min k750i eller hva den heter av de også.

Endret av TheThird
Lenke til kommentar

okey, supert! takk for svar. syns det er helt latterlig av Moobi/Netcom og sende ut slike mobiler. altså tastene funker, menne jeg som BRUKER av denne mobilen liker ikke slike "slappe" staster. siden jeg skriver mest meldinger. og da er det veldig kjipt og bruke en sånn mobil til det.

 

jeg ringte nettopp inn igjen til moobi og sa dette. at jeg fikk svar fra moobi første gang ("Da det er en hel tastematte installert på telefonen vil det være små ujenvheter på alle teleforner") dette syns jeg høres helt idiotisk ut! siden alle andre som har K810i ikke har samme problem som meg.

 

er sykt skuffa over Netcom/Moobi nå. og kommer aldri til og nerme meg dem igjen. isåfall skal jeg sikkre meg og si at jeg skal ha en mobil som er LIK alle andre sine.

Lenke til kommentar

Jeg har sett dette 2 ganger som jeg kommer på i farten. Den ene gangen var apparatet overkjørt. Den andre gangen var det pga at brukeren hadde fått småstein/sand mellom front og keyboard. Jeg reparerer vel ca 5 k810i hver dag, så jeg har sett på endel. Er det virkelig nedsykk i knappene, eller bare føles det slikt? Mål og sammenlign. Sjekket akkurat min egen K810 og tastene både ser og føles helt like ut. Men for all del; Det er et plastikk-deksel, og klemmer du litt på det så synker det inn. Da ser plutselig det ut som det er ulik størrelse på tastene.

Lenke til kommentar
Jeg har sett dette 2 ganger som jeg kommer på i farten. Den ene gangen var apparatet overkjørt. Den andre gangen var det pga at brukeren hadde fått småstein/sand mellom front og keyboard. Jeg reparerer vel ca 5 k810i hver dag, så jeg har sett på endel. Er det virkelig nedsykk i knappene, eller bare føles det slikt? Mål og sammenlign. Sjekket akkurat min egen K810 og tastene både ser og føles helt like ut. Men for all del; Det er et plastikk-deksel, og klemmer du litt på det så synker det inn. Da ser plutselig det ut som det er ulik størrelse på tastene.

 

 

min hadde nedklemte knapper når jeg åpnet den "nye" pakken. når jeg vipper den slik at jeg ser alle på rekke så ser man ganske lett at det er halvparten ca som er borte neddi tastaturet. denne mobilen er ikke brukt. jeg fant ut at knappene var slik fra dag 1 da jeg fikk den. for jeg kjente knappene var forskjellige når jeg trykket på dem.

 

må også legge til at jeg har faktisk 3-4 døde pixler på skjerm. og dem er veeeldig små. moobi sa også at dem ikke fant noe av det.. men jeg ser det ganske godt når jeg tenker over at dem er der. (dem vises veldig bra på mørk skjerm)

Lenke til kommentar

Skjønner egentlig ikke problemet. Hvorfor i alle dager blir ikke apparatet sendt til et verksted som kan se på det? Enten gjør sluttbruker det eller så gjør utsalgsstedet det. Men du kan jo minne de på DOA-reglene til Sony Ericsson. Er apparatet over 7 dager gammelt så kan du jo like godt levere inn apparatet til et autorisert verksted i steden for å krangle med Moobi. Trenger ikke gå gjennom Moobi for å få reparert apparatet.

 

Begynner du å involvere forbrukerrådet (som fortsatt kun er et råd) så brukes det unødvendig tid som til slutt bare blir å irritere deg som bruker.

Endret av Flodec
Lenke til kommentar

takker masse for svar! skal sende mobilen inn til moobi som dem sa etter samtale med dem. og visst jeg får samme mobil tilbake med samme feil, så kontakter jeg forbrukerrådet slik at jeg kan få hjelp i denne saken. for jeg nekter og betale for en mobil som ikke er slik som alle andre har, jeg har tross alt bundet meg til netcom 1 år! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...