Thor Håkonsen Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Var en tur i Sør-Rogaland på søndag, og da benyttet jeg muligheten til å stikke innom Sommerfuglparken som ligger på Sola. Tittelen henspiller på sommerfuglen som er av arten Heliconius sp. Disse kalles på engelsk for "Postman" Exif : 150mm 1/125 f/7.1 ISO 200 Endret 21. april 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Cardi Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Har du forsterket fargene i PS? For de likte jeg veldig godt, klare og sterke. Syns du har prøvd en spennende vinkel, noe du klarte veldig bra! Eneste jeg kan sette fingeren på hvor du har fokusert. Jeg mener at du burde ha fått hele "kroppen" klar og heller latt noe av vingene bli litt difusse. Aller helst hele sommerfuglen klar. Men som sagt, veldig bra bilde! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 22. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 Har du forsterket fargene i PS? nei, det er kun gjort moderate endringer i Lightroom Ang skarphet, så har jeg bommet ørlite på øynene dessverre. Og med mindre blender (for å få mer av insektet i fokus) så ville jeg dessverre ikke fått den flotte bakgrunnen Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 meget kult dette! Hvordan var sommerfuglene ang skyhet osv? kunne du nerme deg dem fort, eller måtte du være ytterst forsiktig? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 De fleste sommerfuglene lot deg komme helt innpå uten noen at du i noen særlig grad trengte være spesielt forsiktig Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Pent bilde med flotte farger. Hadde ett lignende bilde tidligerer her med en Svalestjert Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 26. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Ingen tvil om at det er en svalestjert, men å kalle det ett lignende bilde... Endret 26. april 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 Hehe, med et lignende bilde mener han kanskje "sommerfuglportrett" Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 28. april 2008 Rapporter Del Skrevet 28. april 2008 Ingen tvil om at det er en svalestjert, men å kalle det ett lignende bilde... Ett lignende bilde var ment om objektet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå