Atald Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 De var jæævlig fete:P Noen som vet hvor man får sånne sko som dette? Forever puma fan http://www.asos.com/Puma/Puma-Budoka-Train...iaBlue&sh=0 Eneste stedet jeg har sett dem. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Syntes de fleste joggesko eller hva du kaller det gir meg omtrent samme oppfattning. Dere syntes kanskje de er forskjellige pga litt fargekladder her og der, men for meg er joggesko joggesko. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Deg om det. Joggesko for meg er noe slikt som dette. Du kan godt utdype ditt syn om at alle vi som går i "joggesko" er slasker, eller hva annet du mente med det. Endret 9. mai 2008 av Atald Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har eid 2 par sånne Lacoste sko. Å gå lenge med de skoa gir belastningssmerter i knær og føtter så de er ikke nr. 1 i komfort. Men nå er jeg MBT fan da. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Deg om det. Joggesko for meg er noe slikt som dette. Du kan godt utdype ditt syn om at alle vi som går i "joggesko" er slasker, eller hva annet du mente med det. Hvis jeg skal si det noe annerledes så blir det alle sko i stoff med gummisåler. Sportssko retteresagt. Enten det er skatersko, basketsko, joggesko, vektsko osv. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Her er mine sommersko: Nike Monte-Carlo Vox The Reverb Shoe Sparco K-Run til Gokart Endret 10. mai 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Her er mine Dr Martens 1461 MADE IN ENGLAND Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå