Gå til innhold

Razer Boomslang 2000/1000


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

nei og nei her sitte en heil drøss folk og seier att razer boomslang er dårlig og elendig!!!

 

"når eg prøvde den so var den stor og klompete"

"eg likte ikkje den"

"mye bedre me optisk"

Nei og NEi sørgelig seie eg berre raezer boomslang er en tilvenningsak!!! du er nødt tilå prøve den litt lenger enn i 5 minutt for å få "feelingen"

 

du lerer ikkje å gå den dagen du blir født...

 

ps har både boomslang 2k

logitech wingman gaming mouse og

intelli mouse explorer

Alle tre er no heil konge til spel og windows (linux)

mi anbefaling er lika du age of empire, star craft osv kjøp wingman eller optisk

 

lika du UT cs tribes osv kjøpe du boomslang... (med mindre du har sinnsjukt små hende)

 

lykke til av muse valg.. (he he)

Lenke til kommentar

razer2000 er oppskrytt, den er seff mere nøyaktig enna andre mus - men hva så?. jeg testa musen min (logitech mouseman kr.169 komplett) i cs med 12 sensitivity. fant ut at jeg aldri ville få bruk for mere en mere nøyaktig mus siden hs var fullt mulig på de lengste avstandene man noen gang vil støte på i cs offisielle maps. musa var aldri for dårlig til og treffe hs, og det blir ikke noe lettere med en mere følsom mus siden aimen avhenger av hvor vant man er med musen.

jeg har sensitivity på 12, tar jeg den på 14-15 eller høyere blir aimen for dårlig. det er dette som er fordelen med razer, man kan ha sensitivity på 20 - kanskje 30 eller mere uten at musen hopper bortover skjermen. at det er bedre aim stemmer bare om man har på høy sensitivity. høy sensitivity betyr mindre bevegelser for hånda og kan være behagelig når man sitter timer i strekk. med mindre man ikke vi lha veldig høy sensitivity forstår jeg ikke vitsen med razer2000. eller tar jeg feil nå?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har slitt ut min andre BS2000 nå, og jeg kan anbefale den på det varmeste. Man trenger noe tid til å bli vandt med musa, helt klart. Jeg er nå på jakt etter enda en ny BS2000/1000 og har trålet det som er(?) av web-shopper uten hell, er det noen av dere som har sett en butikk med en slik mus på lager?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hehe....jeg synes det er morsomt når folk forteller andre at de bruker gjerne billigmuser med 10-15 sensitivitet i spillet eller makset ut i os. Det forteller så ekstremt mye av dere som spillere. Her svarer folk som kanksje ligger på toppen av verdensrankinger i forskjellige spill og så leser vi sløve innlegg om at man ikke trenger dyrere mus enn noe man kan plukke opp på klasolson....det blir bare for lamt fordi de kommentarene har ikke noe med realiteten av toppgaming å gjøre i det hele tatt. Den vanskeligst musen å bli kjent med er boomslang, den gidder man ikke å lære seg eller kjøpe foruten om man har skikkelige ambisjoner om spillingen sin. Er du en som bare vil spille bra med kompisene sine og litt på nettet i ny og ne holder enhver billigmus, men har du ambisjoner om å bli den beste i norge, europa eller på verdensrankingen kommer du ikke langt med siktingen din ved hjelp av en billigmus - boomslang krever sin spiller, men er du god nok vil den være en hjelp og ikke et hinder i spillingen din.

Lenke til kommentar

Hm, sjekk artikkel i 'Hjelp' om boomslangen min.

Nå har jeg både en 2000 og en 1000dpi, lurer på om jeg skal skru litt på 1000'en også og bytte deler og se om det blir bedre.. Dual optical passet ikke den svære hånda mi noe spesielt :/

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Komplett data her i tønsberg har en 2000 i butikken.. Løøøøp og kjøøøp.. Når du har en sånn mus er d viktig å huske på at den krever litt mere stell en en valige mus. Det er f.eks vanskelig å finne en musematte som den funker ordentlig på (min funka ikke på funck matta. Musa bør renses hver dag hvis du spiller mye(tar ca 2 min :smile:. D tar sinnsykt lang tid å venne seg til musa(Jeg brukte minst 3 uker).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...