Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gåen drivknute ?

dao

Anbefalte innlegg

Da jeg bytta olje for en måned siden oppdaget vi at det var gått hull på mansjetten til drivknuta på høyre side. Har ikke hatt tid til å gjøre noe med det før jeg nå hører en mistenkelig lyd som kommer omtrent fra der denne drivknuta sitter.

Når jeg kjører og svinger ganske brått(spesielt fra høyre mot venstre inbiller jeg meg) kan man høre en klikk lyd. Lyden kommer ved en omdreinging, så kjører jeg fortere gjentar den seg raskere.

Er ganske sikker på at det er drivknuta, spesielt med tanke på at det er et hull på mansjetten, men ville bare forhøre meg her for å være ekstra sikker..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå får jeg ikke sjekka det før senere, men det ville vært rart om det er hjulet som er løst.

Kan også legge til at en i fammen, som forøvrig skal hjelpe meg med å bytte til nye drivknuter (bytter likegodt begge samtidig) mente at det var drivknutene.

Ville egentlig bare ha litt flere meninger. Skjønner også selvsagt at det blir vansklig for dere å vurdere det på bakgrunn av det jeg skriver og ikke når dere hører lyden selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...