South_Bridge Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Beskriver problemet mitt best: Noen som vet hva det er og hvorfor? skjer med en gang jeg starter maskina... lar den stå og så kommer jeg inn i vista(ikke alltid), går litt tid igjen så kommer den frem igjen/eller maskina rebooter.. Lenke til kommentar
kung_tafs Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser veldig ut som dårlig kontakt et eller annet sted. Får du opp tekst før du kommer inn i Vista? (BIOS o.l.) Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 ingen text før vista Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Skjermkortet ditt er ødelagt, kontakt dell for bytte av hovedkort. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Skjermkortet ditt er ødelagt, kontakt dell for bytte av hovedkort. Det var det jeg tenkte meg. Å kontakte DELL however er ingen enkel jobb. Ringte feil(Satt 20 min i kø) fikk et nummer til engelsk support(han snakket veldig dårlig engelsk og spurte om jeg ringte fra UK, sa nei og da kom det et eller annet om et annet nummer - YOU FAIL så la jeg på). Websiden til dell er også sjangseløse.... STRYK. Noen som har nr til XPS NORSK/SVENSK/DANSK support? Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 vet ikke om disse er de samme nr som du har prøvd tidligere da. Ring Dell teknisk support. Ha serienummer tilgjengelig. Dells tekniske kundestøtte Telefonnummer Timer Spørsmål til teknisk support. 67 11 68 82 8am - 5pm Mandag - Torsdag 8am - 4pm Fredag XPS Support Telefonnummer Timer XPS Premium Support er tilgjengelig på engelsk 24x7 81 53 50 43 Kundestøtte på engelsk 24 timer i døgnet, 7 dager i uken Vostro Support Telefonnummer Timer Spørsmål til teknisk support. 67 11 68 46 8am - 5pm Mandag - Torsdag 8am - 4pm Fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå