Gå til innhold

[AoC]Videoene på dagbladet.no


Anbefalte innlegg

Det som også hadde vært kult på pvp var f.eks dyr som kom å attacka deg mens du fighta andre

Hadde blitt utrolig sint hvis det kom dyr som angrep meg når jeg slåss mot andre spillere i en battle ground/arena eller hva de kaller det.

 

Hadde nok slått i tastaturet og så kastet spillet ut vinduet og aldri spillt det igjen.

Ja men at det på en måte var dyr der også, ville vært mer realistisk? eller?

 

Joa, men de dyra ville jo holdt seg unna når det kommer en kar gående med en et par Zombier rundt seg og rett bak han kommer det en kar å fyrer løs litt lyn i ryggen på han forann. At dyrene angrep ville nok vært mindre realistisk enn det motsatt vil jeg tru.

 

"De er mer redde for deg enn du er for dem".

SANT SANT, men dette vil bare bli en endeløss diskusjon som egentlig ikke fører noen vei så la oss bare si at det er like greit uten dyr og at spillet kommer til å bli fantastisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt OT, men det er egentlig veldig statiske bevegelser man kan gjøre i spill. Hoppe, dra våpen slå to ulike slag og springe. Alt helt likt utført hver eneste gang.

 

Tenk om man kunne hatt en kontroll som gjorde at man kunne skyve på ting og gjøre fleksible unike bevegelser.. Det tror jeg blir fremtiden.

Lenke til kommentar

Ble på ingen måte skremt av dette, men jeg må si at jeg synes det er litt rart at dette er Funcoms måte å "reklamere" for klassene på. Tenker ikke bare på dagbladet sine film snutter, men også på de som var vist i en annen tråd. Dette er min introduksjon til mange av klassene og jeg må si at jeg er "litt" usikker å¨om jeg kommer til å velge en caster klasse, i alle fall på PvP server.

 

Håper Funcom releaser ingame videoer fra av de ulike klassene spilt av folk som har testet litt mer enn en hektisk PvP helg som teasere den siste tiden før lansering. Har stor tro på combat systemet, men det er litt for mange videoer der ute som ikke yter det rettferdighet.

 

Men jeg er klar jeg ;)

Lenke til kommentar

Til de som lurer så har jeg faktisk spilt betaen ganske lenge og har faktisk mer grunnlag til å si spillet er kjedelig enn folk flest her. PvP har jeg derimot ikke testet. Du blir lei av å laste ned 10GB patcher annenhver dag etterhvert og bare se at det kommer flere og flere bugs.

 

Annet enn grafikk så ser jeg ikke hva AoC tilbringer sjangeren i det hele tatt. Du durer rundt og dreper x-antall mobs, samler x-antall bær og tar et og annet storyoppdrag. Når du så slenger på DRØSSEVIS av bugs, usynlige vegger over alt, veldig like skills på de forskjellige classene osv så blir det hele en ganske dårlig suppe.

 

Jeg viste AoC til en kompis her om dagen og jeg siterer: "HAHA! Er DET age of conan??? Fy faen". Etter en timestid spilling var konklusjonen hans at det var mer alpha enn beta og at kampsystemet ble veldig repetitivt, veldig fort. En annen kompis som kom inn i betaen samtidig som meg og har vært den største forkjemperen i vennegjengen hele veien har nå bestemt seg for at det ikke skal kjøpes.

 

Dette er min høyst subjektive og empiriske mening så spar dere å prøve bevise at jeg tar feil og at AoC er fantastisk bra og at retail versjonen fikser alt. Har hørt det så mange ganger før.

Lenke til kommentar
Til de som lurer så har jeg faktisk spilt betaen ganske lenge og har faktisk mer grunnlag til å si spillet er kjedelig enn folk flest her. PvP har jeg derimot ikke testet. Du blir lei av å laste ned 10GB patcher annenhver dag etterhvert og bare se at det kommer flere og flere bugs.

 

Annet enn grafikk så ser jeg ikke hva AoC tilbringer sjangeren i det hele tatt. Du durer rundt og dreper x-antall mobs, samler x-antall bær og tar et og annet storyoppdrag. Når du så slenger på DRØSSEVIS av bugs, usynlige vegger over alt, veldig like skills på de forskjellige classene osv så blir det hele en ganske dårlig suppe.

 

Jeg viste AoC til en kompis her om dagen og jeg siterer: "HAHA! Er DET age of conan??? Fy faen". Etter en timestid spilling var konklusjonen hans at det var mer alpha enn beta og at kampsystemet ble veldig repetitivt, veldig fort. En annen kompis som kom inn i betaen samtidig som meg og har vært den største forkjemperen i vennegjengen hele veien har nå bestemt seg for at det ikke skal kjøpes.

 

Dette er min høyst subjektive og empiriske mening så spar dere å prøve bevise at jeg tar feil og at AoC er fantastisk bra og at retail versjonen fikser alt. Har hørt det så mange ganger før.

 

det er feil.

Lenke til kommentar
Til de som lurer så har jeg faktisk spilt betaen ganske lenge og har faktisk mer grunnlag til å si spillet er kjedelig enn folk flest her. PvP har jeg derimot ikke testet. Du blir lei av å laste ned 10GB patcher annenhver dag etterhvert og bare se at det kommer flere og flere bugs.

 

Annet enn grafikk så ser jeg ikke hva AoC tilbringer sjangeren i det hele tatt. Du durer rundt og dreper x-antall mobs, samler x-antall bær og tar et og annet storyoppdrag. Når du så slenger på DRØSSEVIS av bugs, usynlige vegger over alt, veldig like skills på de forskjellige classene osv så blir det hele en ganske dårlig suppe.

 

Jeg viste AoC til en kompis her om dagen og jeg siterer: "HAHA! Er DET age of conan??? Fy faen". Etter en timestid spilling var konklusjonen hans at det var mer alpha enn beta og at kampsystemet ble veldig repetitivt, veldig fort. En annen kompis som kom inn i betaen samtidig som meg og har vært den største forkjemperen i vennegjengen hele veien har nå bestemt seg for at det ikke skal kjøpes.

 

Dette er min høyst subjektive og empiriske mening så spar dere å prøve bevise at jeg tar feil og at AoC er fantastisk bra og at retail versjonen fikser alt. Har hørt det så mange ganger før.

 

det er feil.

 

Av erfaring stiller jeg meg bak denne påstanden. Tacomodo vet ikke hva han snakker om.

Lenke til kommentar

Vel jeg er dessverre ikke en beta tester av spillet så jeg kan selvf ikke påstå at spillet er bra eller ikke. For alt jeg vet så er det kjempe dårlig....men jeg har såpass tro på at Funcom leverer at jeg må se det selv for å tro det....

 

Fikk foresten mine 2 pre-order keys idag fra Gamezone! :D

Lenke til kommentar

Jeg kan faktisk si meg uenig i Taco sin mening.

 

Jeg har spillt beta leenge nå, og før jul var spillet rett og slett søppel. Etter hvert ble det bedre og bedre med hver patch. Nå i april fikk vi en KJEMPE stor patch, og nå er spillet helt fantastisk faktisk.

 

Combat systemet med combos funker jævli bra, selv om det er veldig "dumbed down" i forhold til hva det var før (noe jeg syns er bra, siden jeg liker wow sitt system).

 

Grafikken er med dx9 settings noe av det herligste du finner. Vet ikke helt om jeg har troen på dx10 etter å ha sett andre spill halvere fps'en med dx10 settings aktivert.

 

Caster klasser er akkurat som i WOW atm, du target'er en fiende, spammer f.eks fireball*5, repeat. Hvis spellweaving ikke gjør noe drastisk spennende med caster systemet, vil vi alle løpe rundt som melee klasser.

 

Ikke hør på andres meninger om spillet. Test det selv. Noen vil hate det, noen vil elske det.

Lenke til kommentar
Jeg kan faktisk si meg uenig i Taco sin mening.

 

Jeg har spillt beta leenge nå, og før jul var spillet rett og slett søppel. Etter hvert ble det bedre og bedre med hver patch. Nå i april fikk vi en KJEMPE stor patch, og nå er spillet helt fantastisk faktisk.

 

Combat systemet med combos funker jævli bra, selv om det er veldig "dumbed down" i forhold til hva det var før (noe jeg syns er bra, siden jeg liker wow sitt system).

 

Grafikken er med dx9 settings noe av det herligste du finner. Vet ikke helt om jeg har troen på dx10 etter å ha sett andre spill halvere fps'en med dx10 settings aktivert.

 

Caster klasser er akkurat som i WOW atm, du target'er en fiende, spammer f.eks fireball*5, repeat. Hvis spellweaving ikke gjør noe drastisk spennende med caster systemet, vil vi alle løpe rundt som melee klasser.

 

Ikke hør på andres meninger om spillet. Test det selv. Noen vil hate det, noen vil elske det.

Veldig enig i denne påstanden. Det viktigste er å teste spillet selv å komme med en egen konklusjon, ikke hør på andre.

Lenke til kommentar

Største problemene til AoC pr dags dato i general beta er at spillet krasjer hvert 5te minutt uansett hvor du er og hva du gjør. Det er også SINNSYKT mange bugs som ødelegger veldig veldig mye. Dette er noe FC jobber med 24/7, så vi får håpe at de får luket bort de verste til 20mai. Regn med en enorm patch ved åpning.

Lenke til kommentar

Har nok mye å si på hardware/software ja. Slik er det jo i alle spill, selv når de er ute. Noen opplever problemer som er "banebrytende", som faktisk gjør at man ikke kan spille mens andre går igjennom spillet helt smertefritt. Hvis man er uheldig at man har hw/sw som ikke helt passer sitt spill, så er man jo heldig hvis det spillet er et MMO, ettersom det vil bli fikset før eller siden.

Lenke til kommentar

Jeg var heldig å fikk plass i Gamespot sin PVP weekend, og jeg ble utrolig overrasket over spillet, den lille tiden jeg fikk ut av det, gjorde meg enda mer gira på spillet. Gameplayet er kanskje ikke revolusjonerende, men det er langt foran andre MMO når det gjelder involvering i slåsskamper. Spellcastere for øyeblikket, er ikke noe annet enn kopier fra andre lignende spill derimot. Ser vi ikke spellweaving før release/i release, så er det ikke noe nytt å vente på den fronten akkurat. Jeg likte melee sloss systemet veldig godt, både comboer og at du til en viss grad styrer i hvilken retning man slår, og det å få inn en fatality og se hode fly av eller lignende er utrolig tøft, selv om det bare er en bitte liten detalj i et stort spill.

 

Spilte for det meste Assassin i weekend betaen, men fikk også testa ut alle warrior klassene, samt mage og de 2 andre rogue klassene. Og Assassin er en meget kul klasse, det å snike seg rundt på brettet, finne en caster(f.eks) som er opptatt med å fyre av sine spells på andre, snike seg opp bak han/hun fyre av et angrep, så får du sneak attack bonus, også fyrer du inn en combo eller to som avsluttes i en fataltie hvor hodet flyr av, er rett og slett meget fett, men noen ganger slår det feil og jeg prøver å komme meg unna til ingen nytte siden jeg både blir snaret samt har folk som slår meg i ryggen til døde.

 

Ja, mange av klassene har lignende spells, spesielt de fra samme klassetre. Men jeg ser ikke noe problem i det, jeg fikk bare testet ut klassene på lvl 20 og fant flere kule og unike spells/comboer/angrep på alle klassene jeg prøvde, syns til og med det var klasser som hadde litt vel mange spells for lvl 20 å være, men jo mer jo bedre :p

 

Grafikken er også ganske utrolig. Ansiktene, må være noe av det mest realistiske jeg har sett i et spill til dags dato, sett bort ifra Crysis. Spillet flyter også ganske godt, men fant ut at bloom og Skygger(som vanlig) virkelig kan ta knekken på enhver god PC, men ingen av de to grafikk mulighetene er noe jeg ikke har problem med å skru av, å spille uten. Under PvP weekenden hadde jeg null problemer, ingen crash, ingen gamebreaking bugs eller lignende, eneste var at spillet ga meg en feilmelding hver gang jeg quita til desktop av typen "ageofconan.exe is not responding..." og at jeg ikke kunne se spell-effects/grafikk, men det fikk jeg ordna med å slå av noe som het "soft-partciles", den ble buggreporta og forhåpentligvis fiksa etterhvert, om det ikke bare er et drivers problem, men det ser vi i release.

 

Så min opplevelse i Hyboira så langt har vært meget god, selv om jeg bare har fått testet en liten del av spillet. Men så er det alltid noen som mener noe annet, og slik vil det alltid være. Jeg forhåndsbestilte spillet for en stund tilbake, og jeg har ingen planer om å kansellere den, som jeg nå allerede har nevnt en god del ganger, så gleder jeg meg, og det er det forhåpentligvis en god del andre som også gjør.

Lenke til kommentar

Jeg hadde STORE forventninger til dette spillet. Kom inn i PvP-beta, men ble utrolig skuffet. Spillet virket utrolig lite "proft", hvis dere skjønner. Fikk ikke følelsen av at det var et godt spill. Jeg er elendig på å forklare hva jeg synes er dårlig med spill jeg ikke liker, her kan jeg bare si at "følelsen" i spillet ikke var god.

Jeg kansellerte pre-order i går, og er glad for det. Dette spillet kan jo muligens bli bra med tid og stunder, men det tror jeg blir lenge til + at hvis Funcom skal kunne oppdatere spilelt jevnlig og gradvis gjøre det bedre etter release, så trenger de penger for å gjøre det. Og for å få penger, må folk kjøpe spillet og fortsette å spille det, noe jeg tviler på at spessielt mange vil gjøre, slik spillet er akkuratt nå.

 

Jeg viste spillet for 5-6 stykker i løpet av PvP-beta helgen, de hadde alle gleda seg til spillet. Og ALLE ble skuffet av betaen, og halvparten sa: "kanskje jeg heller skal fortsette med WoW".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...