Mafo Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det har dukket opp bilder av tre hittil ukjente HTC-telefoner. Les mer Lenke til kommentar
2mmen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er det bare jeg som ikke ser bildet? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg ser heller ikke bildet! Men, dette blir spennende! Liker HTC! Ser Android mobilen nogenlunde bra ut, så blir den nok min neste fon! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg ser bildet. Er litt skeptisk til designet, synes kanskje den var litt lengre enn nødvendig nede med knappene. Men, kan godt være at det er photoshopped. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg ser bildet nå De to helt til høyre så jo ganske lang ut.. Eller? Lenke til kommentar
tranzformer Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 De nederst til høyre minner meg litt mye om Emporia life. Kanskje HTC kommer med en eldremobil??? Hvem vet, tiden er inne for å lage telefoner for de eldre som er litt mer kresne. Hva når vi vokser opp og blir gamle. Jeg skal ikke ha en emporia life! Jeg skal ha en mobil med STORE taster (helst et digert qwerty tastatur som passer til pølsefingrer og synlige tall som kan leses uten briller). Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg