asdfteam Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser at Komplett har tilbud på dette kortet denne uken. Men jeg ser det har vært mye frem og tilbake med viftestøyen fra XFX-kortene, med forskjellige kjølere, samme kort med forskjellige vifter, vifte låst til 100% osv. Kortet har varenummer PV-T88P-YHF4, og det står på Komplett at det har viftestyring, men har også lest på forum at kortene med YHF IKKE hadde viftestyring. Er det noen som har prøvd dette kortet (med samme typen vifte)? Lenke til kommentar
samerali2 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) n.m Endret 21. april 2008 av samerali2 Lenke til kommentar
mistman Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har XFX 8800 GT og det er ikke veldig stillegående, i det hele tatt:P jeg drev akkuratt og så etter noe ny cooling/vifte til kortet mitt nå. men kortet er helt rått selv om det støyer litt!^^ Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nettopp kjøpt det korte som var på tilbud, syns det ikke støye så mye. Bråka noe som faen når pcen starta opp, men det gikk bort etter 5sek. Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Kaprer denne tråden litt, skal selv kjøpe 8800gt snart. Tenkte på kjøleløsning, noen som har noe å anbefale der? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 skjønner ikke hvorfor alle er så opptatt av støyen til 8800GT eneste gangen det støyer er når man spiller. og da har man som regel litt høy lyd eller sitter hed headsett osv. så er jo ikke så nøye da. på de fleste 8800gt kort så spinner vifta lydløst på 30% i windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå