Non Food Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg og en kamerat prøvde og koble sammen to datamaskiner. Det klarte vi, men nette brøt sammen hele tiden... Vi hadde XP Home og Win 98se. Brukte fast ethernett. Håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Kan legge til at vi brukte manuelle IPer, via en hub. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 hvordan tilkobling krysset switch osv? hva slags nettverkskort? gjerne litt om maskinene Lenke til kommentar
bkak Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Siden min venn er logget av: Maskin #1; Se siggen min, brukte en USB nettverks adapter som funker fint ellers. Maskin #2: P4 1,8GHZ 256MB RDRAM Geforce 2 mx Et vanelig nettverkskort, virker fint ellers. Nettet gikk igjennom en 10/100mbit HUB (fire innganger) og vi hadder ipene 192.192.192.1 og 2. Alt virket i 10-20 min, plutselig sluttet det å virke. Etter en rebott på maskin #1 virket det igjen. Alle brannmurer osv var av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå