OlaStandal Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, har ett problem med en Multicom JFL92+ som jeg fekk for 4 dager siden... Har surfet vanlig på internett da det plutselig kom bluescreen. Dette er merkelig siden jeg har en helt ny pc, og har installert vista ultimate 64 bit. Kjører vanlig mozilla 2... Det kommer når eg surfer, jeg har en god pc, som jeg ikke kan surfe skikkelig med på internett.. Noen løsning på problemet? har SP1 forresten.. Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 hva er meldingen på den blåskjermen da? Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 hva er meldingen på den blåskjermen da? Ett eller annet med minnet står det... Skal prøve og få skrevet ned beskjeden om den kommer igjen, Den kom faktisk 5 ganger på en dag... Men den har fungert fint etterpå... Vil bare finne ut kva det kan være Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvis det står noe om dumping av fysisk minne er det ikke så mye du kan gjøre. Mulig det da er feil på minnet ditt. Men du kan jo også bare prøve å kjøre 32 bit istedet for 64? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) kjør memtest86 Edit: kun 0 feil ved kjøring er godt nok! Endret 22. april 2008 av BoC_SantaCruz Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hvis det står noe om dumping av fysisk minne er det ikke så mye du kan gjøre. Mulig det da er feil på minnet ditt. Men du kan jo også bare prøve å kjøre 32 bit istedet for 64? Det kommer minne dump ja:S men har 64 bit på grunn av 4 gb minne... Ingenting jeg kan gjøre for og få fjernet pproblemet? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 kjør den esten som jeg nevner over! får du feil så klag på minnet! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Denne linken fikser problemet http://www.ubuntu.com/getubuntu/download Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå