WaterMarked Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 For et par dager siden så begynte harddisken min å loade. Den loader hele tiden, når jeg bruker pcen så henger windows seg. Men bare av og til, men den er tregere. Loadingen varierer, av og til jobber den mye men det varierer. Jeg greier helt å finne ut av dette, noen som har noen tips om hvordan jeg kan løse dette? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er ikke synsk, men høres ut som du har Vista? Jeg hadde akkurat samme problem med vista, den klikket og bråket nesten hele tiden og når du trodde den var ferdig med å tenke, så satte den igang igjen. Er en enkel løsning på dette, fjern Vista og installer XP Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Tror jeg har løst det. Endret 21. april 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Jeg mente ikke at min pc klikket i den forstand, tenkte da mer på de helvetes klikkelydene fra harddisken Men jeg garanter ikke at det er Vista som er problemet, kan være ett driverproblem. Ser du forresten hvilken prosess som bruker mest? Dk Service Her kan du kjøre en test på registeret ditt, har fungert ok hos meg. Fant ca 1000 feil første gang, så kjør denne og fiks registret. Edit : Fant ut at det ikke finnes noen gratisversjon av dette, så hint hint. Endret 21. april 2008 av canavasman Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ser jo ut som at det er diskeeper som bruker mye ressurser? Ellers så er superfetch saken en skikkelig harddisk killer noen ganger. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg mente ikke at min pc klikket i den forstand, tenkte da mer på de helvetes klikkelydene fra harddisken La merke til det, leste feil. Er trøtt... Har brukt ccleaner, gjør ikke det den samme jobben så programmet du linker til? Ser jo ut som at det er diskeeper som bruker mye ressurser? Ellers så er superfetch saken en skikkelig harddisk killer noen ganger. Jepp, tror diskkeeper har skylden. Etter å ha fikset på det så ble det mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå