Schneiderlin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har et lite problem med min aprilia rs 50. Når jeg starter den, å den står i fri, å jeg ikke gir noe gass. Så er det bare så vidt den sviver, å til slutt dør den ut. Men det går helt fint når jeg kjører. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ingenting. Bruk choken du. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ingenting. Bruk choken du. Skal choken stå på når jeg kjører også? Lenke til kommentar
Skyline1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Ingenting. Bruk choken du. Skal choken stå på når jeg kjører også? Når den er kald ja, i teorien ikke, men det er litt lurt. Slipper den å kutte å gi på. Men egentlig skal den ikke det, du bør varme den litt før du kjører. Med Choke. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ingenting. Bruk choken du. Skal choken stå på når jeg kjører også? Når den er kald ja, i teorien ikke, men det er litt lurt. Slipper den å kutte å gi på. Men egentlig skal den ikke det, du bør varme den litt før du kjører. Med Choke. Ok, Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Etter å ha varmet den opp litt først og tar i vei så kan du la det være 2/3 choke på, ikke kjør med den lengre enn ett par km Sånn egentlig egentlig, skal den varmes opp skikkelig ved kun bruk av choke? I så fall vil man jo sote den ned litt for hver gang. Blåser jo fort bort igjen det Lenke til kommentar
kiffen91 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Drit i choke, mest sannsynlig er det ikke det! åssen er den om du akl starte den etter den er blitt varm? er den på samme måten da? hvis den er det er det fordi du må skru opp tomgangsdysa di, det er en skrue på forgasseren din, det er to stykker du skal skru på den med en fjær på. Forresten, er det dellerto-gassere på RS? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Drit i choke, mest sannsynlig er det ikke det! åssen er den om du akl starte den etter den er blitt varm? er den på samme måten da? hvis den er det er det fordi du må skru opp tomgangsdysa di, det er en skrue på forgasseren din, det er to stykker du skal skru på den med en fjær på. Forresten, er det dellerto-gassere på RS? Jeg har fått den levert inn på service, å de klarte starte den med en gang så skulle de sjekke ut forgasseren også Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du har for lav tomgang , veldig vanli blant mopeder For å stille denne opp bare stiller du litt på tomgangs skruen på forgasseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå