Pivotal Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg er bare nødt til å kommentere dette. Hva i helvete? Hvordan har det seg at jenter kan bruke sexnekt som en straff? Hvis dama mi kom å sa til meg at "nei nå får du deg ikke noe på en uke" så hadde jeg sett dumt på henne. Hvis jeg var ilamme ei jente som brydde seg så lite om å ha sex med meg at hun bare kunne drite i det uten at det anfektet henne så hadde jeg funnet meg noen andre. Det er nå en ting at det i seg selv er latterlig og bruke som et kontrollmiddel over mannfolk, men kvinnfolk som gjør dette sier jo rett og slett at de selv driter om de får seg noe. Hva i helvete? Når har jeg ikke vært borti denne typen kvinnfolk i egne forhold, men jeg ser jo at andre folk er det og jeg ser jo at det er en generell holdning blant mange kvinnfolk. Syke verden. *oppgitt* Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Må si meg utrolig enig med deg altså. Dersom en jente bryr seg så lite om å ha intim kontakt med den hun "elsker", at hun nekter han det, så hadde i alle fall jeg funnet meg noe bedre. Det har ingenting med om jeg er avhengig av sex eller ikke, men rett og slett det at hun bryr seg lite om det. Sex skal være en veldig følelsesmessig kontakt mellom to personer som elsker hverandre (i alle fall mitt syn), og dersom den ene ikke bryr seg om hun får det eller ikke så hadde jeg blitt _utrolig_ skuffa, som bare kunne endt en vei ^^, Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Enig med dere her altså. Hadde min kjære brukt sex som pressmiddel så hadde jeg faktisk sett på det som meget respektløst. En ting er at man ikke alltid har lyst på sex, men å bruke sex som pressmiddel for å oppnå noe er jo helt sinnsvakt egentlig. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Enig med dere her altså. Hadde min kjære brukt sex som pressmiddel så hadde jeg faktisk sett på det som meget respektløst. En ting er at man ikke alltid har lyst på sex, men å bruke sex som pressmiddel for å oppnå noe er jo helt sinnsvakt egentlig. Ja, å ikke ha lyst på sex en natt eller to er jo så klart forståelig og jeg hadde ikke klaget på det, overhode. Bra du fikk det fram, for det er sikkert noen som stusset på den Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Helt enig i denne ja, å bruke sexnekt som middel til å kontrollere den andre er lavmål. Lenke til kommentar
Andrepp Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jaja, sexnekt høres ikke så bra ut da. Men hvis en blir utsatt for det får en jo bare nøye seg med sine egne magiske og legende hender Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Foreslår du tar hevn for å fått den slengt mot deg. Si det samme til henne, bare utvid den til en måned! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bruke det som straff bevist er kanskje litt tåpelig. Men det skal jo sies at jeg kunne aldri tenke meg å ha typen oppi meg når jeg er sur på han. Han må være ganske dum for å prøve seg på noe akkuratt da. Man vil ikke være så "nær" noen man er forbannet på bare. Men så krangler jeg aldri med kjæresten mer en time eller noe og så er vi venner igjen. Så "sexnekten" varer sjelden lenge Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Snublefot: Det er jo noe annet da Tenker mest på kvinnfolk som bruker det som et slags maktmiddel at hvis man ikke gjør sånn og sånn så får han ikke noe. Akkurat som det er et privilegium som kan indras. Syk måte å tenke på sex :S Ozelot: For det er jo ikke poengløst? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er noe annet ja Snublefot, sminkesex er jo knall. Det som var poenget til trådstarter tror jeg var at sex blir brukt som ett privilegium som den ene parten inndrar for å oppnå noe. Hvis du ikke skifter dekk på bilen så blir det ikke noe på deg. Jeg har faktisk opplevd ett forsøk på sexnekt en gang, jeg svarte ganske enkelt: "Nei, men det blir jo ikke noe på deg heller så da er vi like langt." Det ble fort slutt på sexnekten fra den kanten kan man si. Lenke til kommentar
Takethebluepill Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jenter, ifølge statistikken, er mye mer hårkjerne når det hjelder følelser og signaler fra mannen. Se på meg selv, og missforstå meg feil, men jeg er aldri sur på dama, selv når vi krangler, så kan jeg ikke avvise sex no matter how angry I am. Damer tar ting mer til seg og kan gjerne tenke over det i dagevis etter en krangel. Og det å ha sex med en du er sur på, fra deres side, må være en god unnskyldning. Jeg synes vi skal være forståelses fulle når det kommer til det som gutter kaller sex-nekt. for cmon, ingenting funker bedre for å få oss til å forstå, vi er dumme følelsesmessig, og sånn er det bare. Og vi straffer jo dama på andre lignende måter, med div. sjalusidrama, hyppige røyke pauser, og bare det at vi er følelsesløse superegoister er jo straff nok for en mannsalder. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jenter, ifølge statistikken, er mye mer hårkjerne når det hjelder følelser og signaler fra mannen. Se på meg selv, og missforstå meg feil, men jeg er aldri sur på dama, selv når vi krangler, så kan jeg ikke avvise sex no matter how angry I am. Damer tar ting mer til seg og kan gjerne tenke over det i dagevis etter en krangel. Og det å ha sex med en du er sur på, fra deres side, må være en god unnskyldning. Jeg synes vi skal være forståelses fulle når det kommer til det som gutter kaller sex-nekt. for cmon, ingenting funker bedre for å få oss til å forstå, vi er dumme følelsesmessig, og sånn er det bare. Og vi straffer jo dama på andre lignende måter, med div. sjalusidrama, hyppige røyke pauser, og bare det at vi er følelsesløse superegoister er jo straff nok for en mannsalder. Gratulerer, du har misforstått emnet helt Les ovenfor og prøv igjen! Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Dersom dama bruker Sexnekt som en straff så kan ikke akkurat denne jenta få mye ut av sexen de har ellers? Jeg mener, at HUN klarer seg fint uten men vet at du ikke gjør det? Det måtte isåfall være jævlig skuffende å høre. Det jeg har erfart er at jenter er mer sex-gærne enn oss gutta. Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Det er bare latterlig å bruke sexnekt som en straff, og ingen jenter med selvrespekt burde nekte kjæresten å "få seg noe". Fraser som "Ja, nå skal du ikke tro at du får deg noe på lenge!" er totalt ubrukelige, for uten den andre parten blir det ikke noe særlig sex.. Da er det kanskje retter å si; Nå får ikke vi oss noe på lenge. Endret 22. april 2008 av Azubi Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde blitt steik forbanna og enten blitt såret eller bedt henne dra til helvete. off topic: Azubi, signaturen din virker kjent. Eels? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvis kjæresten hadde brukt sex som straff eller byttemiddel, hadde jeg blitt både forbannet og skuffet. Det hadde bare vist hvor lite det betyr for henne, og hvor bitch hun er. Lenke til kommentar
Takethebluepill Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jenter, ifølge statistikken, er mye mer hårkjerne når det hjelder følelser og signaler fra mannen. Se på meg selv, og missforstå meg feil, men jeg er aldri sur på dama, selv når vi krangler, så kan jeg ikke avvise sex no matter how angry I am. Damer tar ting mer til seg og kan gjerne tenke over det i dagevis etter en krangel. Og det å ha sex med en du er sur på, fra deres side, må være en god unnskyldning. Jeg synes vi skal være forståelses fulle når det kommer til det som gutter kaller sex-nekt. for cmon, ingenting funker bedre for å få oss til å forstå, vi er dumme følelsesmessig, og sånn er det bare. Og vi straffer jo dama på andre lignende måter, med div. sjalusidrama, hyppige røyke pauser, og bare det at vi er følelsesløse superegoister er jo straff nok for en mannsalder. Gratulerer, du har misforstått emnet helt Les ovenfor og prøv igjen! Jeg ser ikke at jeg har missforstått emnet en eneste plass. Jeg begrunnet min personlige mening av saken type 'sex-nekt' uten å være verken of topic eller på feil sted. Prøv heller du og lese mer en annenhvert ord av det jeg skriver å se om du skjønner noe mer da. Lykke til! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jo, du har skutt en skivebom, men du forstår det bare ikke selv. Poenget er ikke jenter som ikke har sex når de er forbanna på partneren sin, jeg vil da heller ikke ha sex når jeg er forbanna på vedkommende. Problemet er en parnter som sier at du ikke får noe hvis du ikke gjør sånn eller sånn f.eks. Altså det å bruke sex som pressmiddel. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jenter, ifølge statistikken, er mye mer hårkjerne når det hjelder følelser og signaler fra mannen. Se på meg selv, og missforstå meg feil, men jeg er aldri sur på dama, selv når vi krangler, så kan jeg ikke avvise sex no matter how angry I am. Damer tar ting mer til seg og kan gjerne tenke over det i dagevis etter en krangel. Og det å ha sex med en du er sur på, fra deres side, må være en god unnskyldning. Jeg synes vi skal være forståelses fulle når det kommer til det som gutter kaller sex-nekt. for cmon, ingenting funker bedre for å få oss til å forstå, vi er dumme følelsesmessig, og sånn er det bare. Og vi straffer jo dama på andre lignende måter, med div. sjalusidrama, hyppige røyke pauser, og bare det at vi er følelsesløse superegoister er jo straff nok for en mannsalder. Gratulerer, du har misforstått emnet helt Les ovenfor og prøv igjen! Jeg ser ikke at jeg har missforstått emnet en eneste plass. Jeg begrunnet min personlige mening av saken type 'sex-nekt' uten å være verken of topic eller på feil sted. Prøv heller du og lese mer en annenhvert ord av det jeg skriver å se om du skjønner noe mer da. Lykke til! Det er ikke snakk om å ikke ha sex pga. at man er sur på vedkommende, men å bruke det som pressemiddel for å oppnå noe. Skjønner? Lenke til kommentar
Takethebluepill Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jenter, ifølge statistikken, er mye mer hårkjerne når det hjelder følelser og signaler fra mannen. Se på meg selv, og missforstå meg feil, men jeg er aldri sur på dama, selv når vi krangler, så kan jeg ikke avvise sex no matter how angry I am. Damer tar ting mer til seg og kan gjerne tenke over det i dagevis etter en krangel. Og det å ha sex med en du er sur på, fra deres side, må være en god unnskyldning. Jeg synes vi skal være forståelses fulle når det kommer til det som gutter kaller sex-nekt. for cmon, ingenting funker bedre for å få oss til å forstå, vi er dumme følelsesmessig, og sånn er det bare. Og vi straffer jo dama på andre lignende måter, med div. sjalusidrama, hyppige røyke pauser, og bare det at vi er følelsesløse superegoister er jo straff nok for en mannsalder. Gratulerer, du har misforstått emnet helt Les ovenfor og prøv igjen! Jeg ser ikke at jeg har missforstått emnet en eneste plass. Jeg begrunnet min personlige mening av saken type 'sex-nekt' uten å være verken of topic eller på feil sted. Prøv heller du og lese mer en annenhvert ord av det jeg skriver å se om du skjønner noe mer da. Lykke til! Det er ikke snakk om å ikke ha sex pga. at man er sur på vedkommende, men å bruke det som pressemiddel for å oppnå noe. Skjønner? Så det var slik jeg trodde først altså, og jeg som trudde jeg tok feil. Er det virkelig jenter som gjør dette? ala (satt virkelig på spissen) "rydd rommet mitt eller så for du ikke sex på ei uke!" ..har jeg forstått det rett? Isåfall har jeg svært vanskelig for å tru at det finnes slike jenter, cmon? er det for real? Da må de ha et jævla høyt bilde av seg selv, og hadde dama mi gjort dette, ville jeg sagt okay? Hva med at vi aldri har sex igjen, og så drar jeg og finner meg ei ny og villig skreppe som faktisk VILL ha noe med meg å gjøre Klarer ikke å få meg selv til å tru at dette virkelig er tilfelle... altså... hmf... trur de virkelig det har noen effekt på oss? null sex? på ei uke? so what? jeg har porr og ei høyrehånd.. til og med en venstrehånd som kan ta over når høyre ikke klarer mer, så what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå