Joachim_F Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Snart kan europeiske gamere kjøpe det heftige strategispillet Sins of a Solar Empire i butikkene. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jippi, endelig kan vi kjøpe et spill vi allerede har og få med noen bonusting vi ikke har interesse av. Manual? Drit i den, tutorialen holder for de fleste. Nye galakser? Det tar under et minutt å lage din egen. Kart over teknologier? Klikk "Research"... Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 "FOR THE UNITY!" \o/ Fantastiske spelet sitt. Lenke til kommentar
Matherdon Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette har jeg jo hatt via Stardock Central en god stund nå Synd at jeg ikke er særlig flink Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 online spill eller? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Det har en omfattende enspillerdel (men selvfølgelig også onlinestøtte). Lenke til kommentar
Ig-88 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Dette spillet kan absolutt anbefales. Spiller det (online såklart) altfor sjeldent, siden min samboer ikke liker å ha meg linket til skjermen i flere timer. Kjøpte det via stardocks 2 dager etter at det var lagt ut for kjøp via nett. Begynner og bli lenge siden, å er overrasket over at det ikke er lagt ut i butikkene her i europa før nå. Liker du strategi med litt utfordring, er det ikke noe å vente på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg