Devil123 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg er ferdig med og instalere Slayers disk...men x-boxen min liker fortsatt ikke uorginale spill (Backup)...noen som veit om noe? evt. hva jeg må gjøre? Chip: DuoX 2 Lite Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hvilken plater brenner du på da?? Prøv med verbatim dvd-r du Hvilken farge er det på lyset i maskinen når du starter den?? prøv å holde "på" knappen inne 2 sek når du starter maskinen... Endret 21. april 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Hvilken plater brenner du på da?? Prøv med verbatim dvd-r du Hvilken farge er det på lyset i maskinen når du starter den?? prøv å holde "på" knappen inne 2 sek når du starter maskinen... er det bare verbatim -r som funker?:S brenner med Traxdata -r og de har aldri svikta før nåXD btw...man skal jo brenne en iso...men den skal brennes slik at isoen blir pakka ut på DVD-en? Endret 23. april 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Brenn med alcohol120% eller imageburn, og bruk skikkelige plater, traxdata er crap Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Brenn med alcohol120% eller imageburn, og bruk skikkelige plater, traxdata er crap Har kjøpt inn Virbatim...men jeg lurer fortsatt på hvordan jeg kan brenne isofila... skal den åpnes på DVD-en eller skal den bare kopieres direkte? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Brenneprogrammet ordner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå