AfterGlow Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Chris Carter, mannen bak den populære serien "X-files", ønsker å skaffe nye fans med den kommende "X-Files"-filmen. Les mer Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En av filmene jeg gleder meg mest til i år. Ellers synes jeg undertittelen var noe lang. Kunne like gjerne kalt den bare "believe" eller "believe again". Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Likte serien veldig godt da den gikk på TV. Gleder meg også til denne filmen kommer Mulder, Scully ... og Xzibit er med faktisk Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 En av filmene jeg gleder meg mest til i år. Ellers synes jeg undertittelen var noe lang. Kunne like gjerne kalt den bare "believe" eller "believe again". "I want to believe" er jo teksten på plakaten på kontoret til Mulder. Jeg synes det er en bra undertitel, som bringer litt minner til starten av serien. Håper vi kommer tilbake til gode gamle X-files slik det var de første årene og ikke det endeløse konspirasjonshysteriet som var på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg