Gå til innhold

Musikktelefon med mye minne + 3.5mm lydutgang

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vurderte å kjøpe meg en ny ipod eller en annen musikkspiller, så kom jeg på at det kanskje kan være på tide å skaffe seg en ny tlf også, så hvorfor ikke slå 2 fluer i en smekk med en god musikktelefon!

Jeg er på leting etter en med mye minne, jeg har vært innom N81 og N95 sånn kjapt nå.. Nå koster jo N95 rimelig mye mer.. Men, blitt også glad i å ha ett brukbart kamera for hånden..

Er det alene grunn nok til å velge den, eller er det andre ting som er mye bedre med N95?

Noen andre telefoner med masse minne? De er de eneste jeg har funnet med 8gb..

Edit: Eventuelt en med støtte for minnekort med mye minne.. Trenger nok minst 4gb til musikk..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg vurderte å kjøpe meg en ny ipod eller en annen musikkspiller, så kom jeg på at det kanskje kan være på tide å skaffe seg en ny tlf også, så hvorfor ikke slå 2 fluer i en smekk med en god musikktelefon!

Jeg er på leting etter en med mye minne, jeg har vært innom N81 og N95 sånn kjapt nå.. Nå koster jo N95 rimelig mye mer.. Men, blitt også glad i å ha ett brukbart kamera for hånden..

Er det alene grunn nok til å velge den, eller er det andre ting som er mye bedre med N95?

Noen andre telefoner med masse minne? De er de eneste jeg har funnet med 8gb..

Edit: Eventuelt en med støtte for minnekort med mye minne.. Trenger nok minst 4gb til musikk..

Når jeg leste dette tenkte jeg med en gang '' iPhone ! '' , men det er min mening.... :yes:

Endret av Paystation Home
Lenke til kommentar
Når jeg leste dette tenkte jeg med en gang '' iPhone ! '' , men det er min mening.... :yes:

Tro meg, har vært inne på tanken, og vipper mer og mer mot den også! Er derimot skeptisk til import av den, ettersom det har vært så mye galt med alle mobiler jeg har kjøpt den siste tiden. Vet ikke hvordan det er med den, men generelt.

Får undersøke litt mer, før jeg bestemmer meg! Ser den ligger på rundt 5 og 600$.. og, det er jo ikke så ille for en slik telefon :)

Lenke til kommentar

Ingen MP3 telefon (fra verken Nokia, Sony Ericsson eller andre merker) kan måle seg med iPhone når det gjelder å fungere som musikktelefon.

Har hatt to iPhone's (8GB og nå 16GB) og har aldri hatt et så problemfritt mobiltelefonhold som jeg har nå. Selv om telefonen er hacket og mange apps er installert så fungerer alt helt stabilt.

Lenke til kommentar
Hvorfor skal alle på død og liv kjøpe fra eBay når du kan kjøpe direkte fra apple for $499?

Skaff deg JetCarrier-adresse så er du ca good to go... (www.jetcarrier.com)

-C-

Får jeg spørre hvor mye totalen ble på? Har sett litt på det nå, og ble ikke helt sikker på alt av mva og frakt..

prisen jeg kom på er:

534$ *1.24 = 662$ + 195 nok altså 3505 ferdig levert eller, betaler man ikke tax til USA? Så det blir 3300.. Lurer litt her, selvom 200kr fra eller til ikke er allverdens, så er det jo noe..

Prisen nærmer seg jo C902 her da, så da er jo kanskje den litt aktuell isteden.. Den har ikke 3.5mm? Men, følger det med overgang, som på de andre SE telefonene som det har vært snakk om i denne tråden?

Lenke til kommentar

ÆÆææh! Dette blir bare vanskligere og vanskeligere! Trodde det skulle bli lettere etterhvert jeg. N82 fristet også veldig! ser at den har 3.5mm også, noe som er bra! :)

Nå står det mellom denne og C902, og igår var jeg nesten ensporet på Iphone.. vimler frem og tilbake..

Lenke til kommentar

N82 er jo en smarttelefon. Utifra det du skrev i førsteposten vet jeg ikke om du har bruk for det. Amobil skriver:

NB! Kun til avansert bruk!

Dette er en smarttelefon. Vi anbefaler ikke å kjøpe den om du ikke trenger multitasking, mobilt kontor eller ekstra programvare.

Sjekk forresten ut "Ikke kjøp deg smarttelefon"

Det kan jo godt være det er en så avansert mobil du er ute etter, men hvis ikke er det mange bedre alternativer.

Lenke til kommentar

Kan føye til at jeg er litt gadget freak.. Ikke at jeg trenger en slik telefon, men synes det er morsomt å fikle litt..

Det viktigste er dog musikk, som første pri og kamera som andre.. Jeg vil ha masse minne, og da er det ikke så veldig mange å velge imellom. Siden C902 og N82 koster like mye, føler jeg valget står litt mellom de..

Iphone har jeg enda ikke helt avskrevet pga 16gb og knall musikkspiller.

C902 har jo ikke 3.5mm noe jeg synes blir litt nødvendig, da jeg bruker stort sett dette hele tiden, også som vekkerklokke på min nåværende slitne mp3 spiller.

Jeg får tenke litt gjennom det noen dager, men takker veldig for all hjelp sålangt! :)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Kan jeg få spørre om du ga for din 16gb?

evnt om du har noen gode ebay sellere på området eller lignende. Finnes garantert tråder om dette om jeg tar meg 10min og søker regner jeg med.

Jeg ga 3190,- inkl. frakt og alt fra en selger på eBay. Fikk telefonen levert på døra i løpet av fem dager.

Jeg var dog heldig, han som sendte den hadde merket pakken med gave med verdi på $150 USD, og alle gaver under 1000kr er toll/moms-fri. Det hadde jeg ikke bedt ham om derimot, men det var tydeligvis standard prosedyre der da "alle" spurte om det... Han hadde til og med pakka den inn i ordentlig rødt gavepapir, hehe.

Det lønner seg og kjøpe av såkalte "Powersellers" på eBay, dvs. de som har solgt MYE og som har 99%+ positiv tilbakemelding på sine salg. Da er man stort sett sikret en "sikker handel".

Endret av bidz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...