Hella7 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Dette er sikkert besvart mange ganger, men hadde vært fint om noen hadde noen tips til meg. Jeg har geforce 3 med tv-utgang. Jeg har akkurat oppdatert skjermkort driverene, og da er plutselig ikke tv funksjonen tillgjengelig ??? noen som vet hva dette kan skyldes ? er det noen en kan gjøre for at dette skal fungere igjen PS ! det fungerte perfekt før jeg installerte de nye giverene Takker for svar ! Lenke til kommentar
striky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det skal funke om du bare kobler i TV'n før du slår på PC'n. Da skal den finne TV'n. Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis det er noe forskjellig fra den gamle driveren til den nye, så er det slik: Høyreklikk desktop > Properties > Settings > Advanced > Geforce 3.... > Til venstre der trykker du på nView. Hvis du har koblet TV'en til riktig, skal det gå ann å trykke på Kloning. Hvis du skal se film må du følge denne framgangsmåten: (1. Etter at du har satt på kloning, så trykker du på skjerm nr.2, så går du på Enhetsinnstillinger > Velg Utdataenhet, og velger PAL-B) 1. Gå til "innstillinger for overlapping" og sett "Full skjerm-enhet" til "andre skjerm" 2. Trykk "Apply" og så skal det være tut og kjør. Nå vil film vises i full størrelse på TV, uavhengig om du har fullscreen eller ikke på skrivebordet. Lenke til kommentar
Hella7 Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Siden jeg postet denne meldingen har jeg lest en del om dette og det kan se ut som den driveren jeg lastet ned 41.09 ikke virker for oppkopling mot TV, under valg av enhet er TV "grå" og lar seg ikke velge. Er det noen som vet hvilken driver versjon som virker ?? den gammle jeg hadde virket bra, men denne gav meg problemer med noen spill. Den nye driveren fikset dette, MEN da mistet jeg TV Er desperat etter hjelp ! har brukt mange timer på og finne løsningen Lenke til kommentar
Kristian S Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har samme driver som du, nesten uten problemer ( http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...3575&highlight= ) Har du prøvd å reboote etter at du har puttet kabelen inn? (Er ikke nødvendig hos meg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå