Anv Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Endelig skjer det noe hos WD De lanserer nå en 300GB Raptor i 2.5" format, modell nr WD3000BLFS Les mer på StorageReview Noen stikkord. -Den knuser tildigere versjoner av Raptor. -Den har meget lavt støynivå. -Den bruker usedvanlig lite støm. Estimert pris er ca $300, som vil si rundt 2.000,- NOK Endret 21. april 2008 av Anvil Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Spennende:) Har 75gb raptor i pcen nå, må nok bli en slik som OS disk når jeg skal bygge ny pc basert på Nehalem til høsten/vinteren Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Sweet! Den gamle raptor-en min surrer og går på tredje året og er kanskje moden for utskifting snart. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fine harddisker, men synd de bråker sånt. Om 2-3 år er nok slike disker avløst av SSD, men pr i dag er nok SSD for dyrt og for liten kapasitet. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Da stemte mitt prisestimat ganske bra Link (2050,- hos PS.no) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 DO.WANT. Litt stiv pris tho. Lenke til kommentar
Anv Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 DO.WANT. Litt stiv pris tho. Tja, jeg synes ikke det er så ille for en disk i denne klassen (Enterprise). Til sammenligning kan du jo sjekke SAS disker i prisguiden Link Det er jo ikke helt sammenlignbart men ytelsen på VR er rimelig nært disse, til PC bruk vel og merke. Det er ikke mange SAS disker i prisguiden dessverre. For et år siden kostet 150GB'ern rundt 1900,- så man får jo mer for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå