treeHugger123 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 jeg har nettopp lastet ned microsoft virtual pc 2007, og jeg lurer på om det går an å kjøre vista på xp... ( jeg kjører XP orginalt ) og lurer på om jeg kan instalere windows vista oppe der med virtual pc? vanskelig å forklare... grrr.. håper dere forstår! ( PS, ikke spørr hvorfor jeg skal gjøre det! ) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det går fint, jeg har gjort det selv. Men du får ikke brukt de fancy grafikktinga i Vista, men det spiller vel ingen rolle. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 ok... takk for svar.. er det noe problemer å slette igjen hvis jeg vil ha det vekk? ( bare slette vista ) eller fucker hele systemet seg da? Lenke til kommentar
3488445600 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 ok... takk for svar.. er det noe problemer å slette igjen hvis jeg vil ha det vekk? ( bare slette vista ) eller fucker hele systemet seg da? Du kan trygt slette Vista VHD som du finner i Mine dokumenter / My Virtual Machines Den f*cker ikke pcen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå