sycho Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei! Har et problem med alle filmer jeg ser i internettleseren (firefox) stopper opp etter 3-4 sekunder. Har installert cccp-project codecs. Har forøvrig vista ultimate x64. Hadde ikke dette problemet med xp. Noen som har vært borti det samme? SPECS : intel c2d e6700 4gb ocz platinum 8800gt EDIT : Jeg kan fortsette filmene igjen, men da stopper de igjen. Er lei av og sitte og trykke play HELE tida! Endret 21. april 2008 av sycho Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Flash, Windows Media eller Quicktime? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har opplevd det samme i Opera den siste tiden, problemet ordner seg hvis jeg restarter nettleseren. Det er Flash spillere som skaper problemet hos meg. Har også prøvd reinstallasjon av Flash flere ganger uten hell. Dog er det ikke alltid dette problemet forekommer. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har hatt samme greia et par ganger. Ser ut til å være rimelig tilfeldig, og det ordner seg med en restart av Firefox. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
sycho Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Er flash regner jeg med. Buffringa kan være ferdig for den saks skyld, stopper uansett. EDIT: Restart av firefox gjør det ikke bedre! Endret 21. april 2008 av sycho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå