Errae Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Heisann! Skal kjøpe meg en 42" LCD tv. Jeg har kommet frem til disse to; Toshiba Regza og Huynday HLT-42v2fh Sammenligning : http://www.norek.no/k/kcp.aspx?sku=337848&sku=331214 Er det noen som har kjennskap til disse to? Tusen takk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Toshibaen har en svært god skarphet og gode skarpe farger i bildet, om ikke litt overdrevne. Svartnivået er litt lavere enn andre modeller i samme prisklasse, men om du sitter i ett lyst rom merker du nok ikke mye til det. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Hyundaien har blitt kåret til best i test i "Lyd og bilde". Men det er toshiba du ville ha gått for? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg har ikke sett Hyundai'en, så jeg kan ikke si hva jeg vilel gått for. Men hvis den har fått gode kritikker i LydogBilde er jo det ett tegn i riktig retning for den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hyundaien har blitt kåret til best i test i "Lyd og bilde". Men det er toshiba du ville ha gått for? Best i test av NO-name-skjermer ja, billige skjermer som du ikke kjenner til vanligvis. Velg toshiba. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har en 42" Toshiba Regza LCD. Er 720p versjonen. (Husker ikke modellnavnet i hodet, men den ble kjøpt på Elkjøp for 7k, januarsalg i år.) Er veldig fornøyd med TVen og bildekvaliteten. Har eid en Philips 42" lcd tidligere, som kostet 9k. Thosibaen er overlegen. Sortnivået er bra, og de Blu-ray filmene jeg har sett i 720p har vært av veldig bra kvalitet. Det eneste jeg har å si av negative ting om TVen, er at av en eller anna merkelig grunn, så kan jeg ikke ha noe koblet til D-sub og Component samtidig (!!) Derfor må jeg ha PCen koblet til via en HDMI kabel som bruker HDMI til DVI i den ene enden, for at X360 og PC skal være koblet i samtidig. Kan jo være lurt å sjekke dette før kjøp, så du slipper ekstra utgifter på kabler. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Hva med denne istedenfor: http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=342761 Den får jeg får 6000+mva. Har dessverre ikke full HD, men veier resten av TV'en opp dette tror dere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Den tven er knall, men hvorfor skal du kjøpe bedriftskjøp av noe slikt? Du går glipp av 5 års reklamasjonsrett..får kanskje bare 6 måneders garanti. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Kjøper den igjennom jobben, men uansett. Toshibaen eller Samsungen? Takk for svar! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Har enda ikke greid å bestemme meg. Men har kommet frem til at det blir en av følgende skjermer: Sony Bravia 40": http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=339559#ProductTabs eller Thosiba Regza 42": http://www.norek.no/k/ki.aspx?sku=337575 Noen med synspunkter, som kan gjøre valget lettere for meg? (= Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) kjøp pz85 eller pz800 istedenfor. Panasonic er alltid best i test. Innbrenning eksisterer ikke lenger på dagens plasma skjermer. edit: men for å svare på det siste spørsmålet ditt, ville jeg nok gått for Sonyen hvis du absolutt må ha lcd. Et annet valg i lcd må være Sharp som virker å ha noe på gang med helt fantastiske skjermer, koster en god del mere, men hvis bildet er viktig for deg velger du heller en slik (forutsatt at du må ha lcd) Endret 15. mai 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er ikke Huynday et bilmerke da? Gå for Toshiba du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå