Gå til innhold

Toshiba eller Hyundai 42"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en 42" Toshiba Regza LCD. Er 720p versjonen. (Husker ikke modellnavnet i hodet, men den ble kjøpt på Elkjøp for 7k, januarsalg i år.)

Er veldig fornøyd med TVen og bildekvaliteten. Har eid en Philips 42" lcd tidligere, som kostet 9k. Thosibaen er overlegen. Sortnivået er bra, og de Blu-ray filmene jeg har sett i 720p har vært av veldig bra kvalitet.

Det eneste jeg har å si av negative ting om TVen, er at av en eller anna merkelig grunn, så kan jeg ikke ha noe koblet til D-sub og Component samtidig (!!) Derfor må jeg ha PCen koblet til via en HDMI kabel som bruker HDMI til DVI i den ene enden, for at X360 og PC skal være koblet i samtidig. Kan jo være lurt å sjekke dette før kjøp, så du slipper ekstra utgifter på kabler.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

kjøp pz85 eller pz800 istedenfor. Panasonic er alltid best i test.

Innbrenning eksisterer ikke lenger på dagens plasma skjermer.

edit: men for å svare på det siste spørsmålet ditt, ville jeg nok gått for Sonyen hvis du absolutt må ha lcd.

Et annet valg i lcd må være Sharp som virker å ha noe på gang med helt fantastiske skjermer, koster en god del mere, men hvis bildet er viktig for deg velger du heller en slik (forutsatt at du må ha lcd) :)

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...