Minigud Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei, vet ikke om dette er riktid sted å poste men jeg prøver. Jeg trenger et rss feed av været for en spesifikk by i Norge og lurer på om dette er vanskelig å lage eventuelt om noen vet om noe sånt som allerede er å få tak i? takk for alle svar Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 prøvde meg på det her uten at jeg har noe kunnskap: http://pastebin.com/d203f82b8 får feilmelding, noen som vet hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du har en feil i det første link-elementet, det avsluttes ikke ordentlig. Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Jeg merker jeg sliter litt med å skjønne hvordan jeg skal gjøre det her. Jeg vil jo at min rss feed skal hente informasjonen fra xml filen til yr.no så min rss alltid er oppdatert med nyeste vær for Grimstad. Noen som har noe innspill på hvordan jeg kan løse det problemet? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå