P0nduz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei Må gå til anskaffelse av lisens på vista da prøvetiden nå er ute og lurte på om det ville være best og kjøpe home premium eller ultimate til hjemmenettverk? Trenger og sette det opp slik at enkelte brukere har tilgang til enkelte mapper. Eller spiller det ingen rolle? Takker for svar mvh Christer Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er det samme hvilke av de to utgavene du velger. Men med HP må du skrive inn brukernavn/passord på nettverket etter hver reboot, samt du ikke kan styre pcen med HP via Remote Desktop. Med ultimate får du lagret brukernavn og passord slik at du slipper å skrive det inn etter hver reboot og du kan styre pcen via Remote Desktop fra en av de andre pcene du har. Men begge utgavene gir deg mulighet til å dele og se delte filer på andre pcer. Jeg har både Win2003, WinXP, Linux etc installasjoner som deler filer, og både HP og Ultimate har ingen problemer med å finne pcene og dele filer. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Okay takker for svar men fant ut at jeg like godt bare kunne kjøpe buisness siden jeg ikke trenger mediacenter og alt sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå