Leeroymonster Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Har etter mye om og men kommet frem til at jeg ikke vil satse på en pakke, men sette sammen et anlegg selv. Har lett litt rundt, og kommet frem til et par ting. Kan denne spilleren være noe å satse på? I hvert fall som en start? Har også sett litt på disse høytalerene. Er de noe særlig? Og hvordan vil de funke med den spilleren? Kjører forresten en Golf II, og skal ha høytalerene i hatthylla. Endret 4. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Helt ok det der... men burde du ikke ha noe bra foran før du fyller noe i hatthylla? Er vel foran du sitter å kjører Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Du har jo et poeng der, som jeg har tenkt på selv også. Men det må jo skjæres osv. for å få trøkt inn høytalere av litt størrelse, og det er dårlig med verktøy/skjæreerfaring hos meg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Så spilleren hadde bare en rca utgang. Minimum 2 men helst 3. Er helt greit med 6*9" bak men du burde ha foran også Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Hva er rca-utgang, og hvorfor burde jeg ha flere av dem? Har ikke pusla så mye med stereo før. Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 utgang til kabel fra spiller til forsterker! Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Hva er rca-utgang, og hvorfor burde jeg ha flere av dem? Har ikke pusla så mye med stereo før. Google Går an å finne ut av noe selv... Ikke for å vere stygg men det blir spurt om såååå mye unødvendige ting. RCA er altså navnet på kontakttypen som blir brukt på utak og kabler for lyd og bildesignal. Du burde ha to fordi at da har du en til forsterker som gar til frontsettet og en som gar til sub, da blir det mulig å justere lyden med spilleren dvs. bassnivå osv. EDIT: første treffet på google var fra wiikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/RCA_connector Endret 22. april 2008 av tobbelobb Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Pioneer ville vært første valget av billig cd spiller ja. Men du tror ikke du klarer å spare i sammen 2000kr, å så kjøpe en Alpine eller Pioneer spiller? Det er bedre å bygge opp litt etter litt, å kjøpe orntlig når du først kjøper. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvordan er Alpine sine billige spillere i forhold til Pioneer ? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Google Går an å finne ut av noe selv... Ikke for å vere stygg men det blir spurt om såååå mye unødvendige ting. RCA er altså navnet på kontakttypen som blir brukt på utak og kabler for lyd og bildesignal. Du burde ha to fordi at da har du en til forsterker som gar til frontsettet og en som gar til sub, da blir det mulig å justere lyden med spilleren dvs. bassnivå osv. EDIT: første treffet på google var fra wiikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/RCA_connector Man velger helt selv hva man vil svare på her på forumet og ikke. Ingen som tvinger deg til å svare på dumme spørsmål. Det er faktisk du som svarer, som bruker din tid til det her fordi det er det du har lyst til. Mye unødvendige svar her på forumet også, sånn som ditt. Svaret kom jo i posten før. Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Google Går an å finne ut av noe selv... Ikke for å vere stygg men det blir spurt om såååå mye unødvendige ting. RCA er altså navnet på kontakttypen som blir brukt på utak og kabler for lyd og bildesignal. Du burde ha to fordi at da har du en til forsterker som gar til frontsettet og en som gar til sub, da blir det mulig å justere lyden med spilleren dvs. bassnivå osv. EDIT: første treffet på google var fra wiikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/RCA_connector Man velger helt selv hva man vil svare på her på forumet og ikke. Ingen som tvinger deg til å svare på dumme spørsmål. Det er faktisk du som svarer, som bruker din tid til det her fordi det er det du har lyst til. Mye unødvendige svar her på forumet også, sånn som ditt. Svaret kom jo i posten før. Han postet sikkert mens jeg skrev. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Alpine og Pioneer til samme pris er som å sammenligne en kokt potet type med en annen. De smaker stortsett det samme. Ta den du liker utseende på eller har noe du trenger. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2008 Han postet sikkert mens jeg skrev. Syns fortsatt ikke at du har noen grunn til å "kjefte". Det er ikke det dette forumet er lagd for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå