tv-freak Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tatt fra: http://www.gothere.uk.com/ This is what you won't get: NO set-up fees NO monthly Internet fees NO other fees of any kind NO banner advertising on your computer's desktop NO downtime or engaged signals NO need to change your phone company NO hidden catches And this is what you will get: FREE Access to our Internet services via local rate dial-up FREE Unlimited email addresses FREE Unlimited web space FREE Web-based sign-up & account modifications FREE Web-based email FREE Full newsgroups FREE Online help & technical support FREE Fax to email service FREE Personal 0870 or 07010 numbers FREE High quality, ultra fast and reliable Internet service FREE Software downloads FREE High quality content FREE Online web design FREE Web submission to the top search engines FREE UK banner exchange program FREE UK classifieds FREE Internet postcards Høres bra ut men hva er haken? Ja, jeg ser det står "won't get" øverst. Hvis jeg registrerer meg kan det da være at jeg kan melke dem for bare webplassen, à la start.no før? Start.no hadde det slik at man fikk webplass med telefon abonnemang, men ingen gadd a bruke telefon abonnemanget. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Dialup is via a UK 0845 local rate number. Please contact your telephone provider for their 0845 rates since they will be charging you this and not us. Du må vel ringe opp deres nummer for å kunne bruke tjenestene deres... Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Og hvis ikke noe sier noe annet, blir man vel nesten spammet med reklame alle steder utenom "dekstop'en". Har ikke start den ordningen fortsatt? Den webplassen jeg har der fungerer ihvertfall i beste velgående, og jeg har ikke hatt modem på en stund. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg hadde også en start.no bruker. Men nå kommer jeg ikke inn på ftp i motsetning til tidligere, fordi den skjønner at jeg ikke ringer opp fra start.no. Lenke til kommentar
duttemann Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Skal dere ha billig og skikkelig webhotell, bruk Webonet.no Har brukt dem ca 6 mnd nå. Billige og ikke noen problemer! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg hadde også en start.no bruker. Men nå kommer jeg ikke inn på ftp i motsetning til tidligere, fordi den skjønner at jeg ikke ringer opp fra start.no. Jeg har ingen problemer med å koble meg opp via ftp med telenor adsl. Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 man kan ha start.no selv om man ikke har modem... man må bare sende en tekstmelding til de. Koster 10,- eller noe Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Her er haken: "Please note that this service is intended for UK residents. If you access this service via our dialup number from any country outside of the UK, your telephone service provider will charge you for an international call." Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du må vel sende en SMS, og da betale 10,- for å kunne bruke start.no's ftp uten å ringe opp med deres modem/ISDN nummer http://www.start.no/ftp/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå