EX-adrin Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Jeg har delvis fått i oppdrag av min onkel og sette opp en side for hans bedrift. Det eneste jeg venter på er klarsignal og måle med bedriften. men det jeg er litt usikker på er hvilken cms som vil være god nok for dette(bruks område for siden lenger nede). Det kan være betal versjon men aller helst open source. siden skal inneholde - kansje utleie - webshop - innlogging sitte - paypal og andre betalings tjenester - all trafikk kryptert (helst) -EX-adrin- Endret 21. april 2008 av EX-adrin Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Med Joomla! Open Source CMS kan du komme langt. Der har du et basic, kraftig og sikkert CMS med et utrolig spekter av moduler og komponenter. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 jeg er ikke så komfortabel med joomla. er noe jeg ikke helt liker med det. Men jeg tar gjerne i mott flere tips. har tenkt litt over e107 mn webshop delene funker ikke 100% der, etter hva jeg har sett og prøvd før Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hva er det du ikke liker med Joomla? Hva er det du ser etter som kunne vært annerledes? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Nå er det ca 1-2 år siden jeg brukte joomla sist og da likte jeg veldig dårlig administrasjons delen. Da falt e107 bedre i samk. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå er det ca 1-2 år siden jeg brukte joomla sist og da likte jeg veldig dårlig administrasjons delen. Da falt e107 bedre i samk. Skal si mye har skjedd på den tiden. Jeg mener i hvert fall du gjør et utrolig dårlig valg hvis du velger e107 foran Joomla. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ingen som har andre systemer og anbefalle ``?? Lenke til kommentar
Ray1983 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Enig med Brød, mye har skjedd på 2 år. Joomla har forandret litt på adm. delen. Likte heller ikke adm. delen tidligere, men synes den har blitt bedre nå. Anbefaler Joomla! på det sterkeste. Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 okay. Men jeg ønsker meg fortsatt tips til andre. Vil ha litt flere og lenne meg tilbake på. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Drupal har vel samtlige av funksjonene med hjelp fra noen moduler. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Om du har interesse for programmering vil eg anbefale Django. Du finn alle desse modulane som du treng rundt om på Django Pluggables. Lenke til kommentar
Major Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) jeg har brukt drupla. men har ikke testa det sånn ornkelig, men der har et bra communety som hjelper til med ting man skulle trenge hjelp med innen drupla. fant denne http://drupal.org/project/Modules/category/104 den har webshop og mye mer Endret 30. april 2008 av Major Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå