En som er litt lei Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Halloen Eg lurer på om det er noe problem å bruke 2 forsjellige strømforsynger ?? Har et gammelt Aopen tower med 235W og trur eg trenger meir "juice" til helga, har et ATI 9700PRO og en XP1800+ en 120 gig brennar og dill. Også nå har eg en AMD XP 2500+ Barton 1 gig DDR RAM pc 3200 og ASUS delux hovedkortet i posten, men ingen tower (problem med bestilinga) Så kan eg bruka 2 strømforsyninga uten å herpa noge ?? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det går an det ja. Tror ikke du ødelegger no heller.. jeg kjørte selv to strømforsyninger på min gamle IBM fordi jeg satte inn masse gamle disker. Riktignok gjorde det meg ingenting om den ble ødelagt, men det gikk fint, og jeg brukte maskinen på den måten i flere uker. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Kan ikke se hvorfor du skulle trenge en strømforsyning til. Selv kjører jeg xp2600+, 1GB ram, radeon9700pro, cd-brenner og to harddisker uten problemer med en 200w strømforsyning Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Kan ikke se hvorfor du skulle trenge en strømforsyning til. Selv kjører jeg xp2600+, 1GB ram, radeon9700pro, cd-brenner og to harddisker uten problemer med en 200w strømforsyning Alle strømforsyninger er ikke like! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 går fint med to, og er enig ikke alle er like Lenke til kommentar
It's me Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det går an det ja. Tror ikke du ødelegger no heller.. jeg kjørte selv to strømforsyninger på min gamle IBM fordi jeg satte inn masse gamle disker. Riktignok gjorde det meg ingenting om den ble ødelagt, men det gikk fint, og jeg brukte maskinen på den måten i flere uker. Hva skjedde etter de ukene? Klikka den? Lenke til kommentar
En som er litt lei Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 jaja ska iallefall prøve med den eine psu`en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå