Gå til innhold

Emulasjon: Zelda Ocarina of Time på Project64

Gjest Slettet-JWlLR8

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-JWlLR8

Hei, godtfolk!

Jeg har et lite spørsmål...

Jeg har et (100% lovlig) ROM av spillet Zelada: Ocarina of Time. Men hver gang jeg emulerer det på Project64 så fryser det så tidlig som når man henter det første sverde. Husker dere den delen? Etter man har unngått rullende steiner?

Uansett PC-en fryser og det finne ingen utvein untatt å trekke ut ledningen... Trist siden dette er slik et bra spill!

Noen som møter det samme problemet el.? Noen som hvet hvordan man LØSER eller kommer seg forbi dette punktet?

Takk for all hjelp! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-JWlLR8
Hvis du har ett lovlig rom, kan du ikke bare spille det på tilhørende konsoll?

Lovlig rom vil jo si at du har spillet fysisk :)

Helt rett, men grunnen til at jeg ikke kan gjøre det så simpelt, er siden den orginale "boksen" har sluttet å fungere... Det er vel for slike grunner man lager ROM's av spillene sine?

Uansett... noen som kan svare på spørsmålet mitt?

Lenke til kommentar

Nedlasting av kopibeskyttet materielle er ulovelig selv om du eier produktet så det er nok dessverre ulovelig selv om du eier spillet.

Og da får du ikke noe svar her på forumet for det er og imot forumreglene å diskutere piratkopiert materiell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8
Har sikkert testet det i gamle dager, og tror jeg hadde samme problem, kanskje ikke så ille men måtte ctrl+alt+delete for å komme meg løs :p

Haha, jamen da er jo du heldig! Hos meg stivner hele PC-en og ctr+alt+delete gjør ikkeno :thumbdown:

Endret av Slettet-JWlLR8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...