Term Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Noen som vet om en god å billig webshop i usa... har en kompis dær som skal kjøpe noen komponenter. har er på et temmelig stramt budgett, så prøver å hjelpe han slikat han ikke blir lurt på ebay.... Han holdt nettopp på å kjøpe en pentium 2 med asus P4PE for 3500... å det er i usa.... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 pentium 2 med asus P4PE??? 3500??? for pentium2? jesus.... du mener vel pentium 4!? Lenke til kommentar
Term Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 ups.... joda pentum 4.... aner ikke hvordan jeg fikk til pentium 2... men men sorry. men skulle søkt litt... for fant nok når jeg søkte... Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har kjempegod erfaring med cdw.com, men jeg vet ikke hvor billige de er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 newegg.com, veldig gode priser og service/frakt. Har bestilt en del ting fra de som blir importert hit nå... Lenke til kommentar
Pallander Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 newegg.com, veldig gode priser og service/frakt.Har bestilt en del ting fra de som blir importert hit nå... Det er veldig merkverdig at du har fått tilsendt varer fra newegg.com fordi, de sender hverken til Canada eller internasjonalt. Hvordan greide du å overtale dem til å sende til Norge? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ikke tilsendt direkte fra Newegg.com.... Jeg er amerikansk, og familien min bor der, bare sendte fra Newegg til dem, også sendte de videre til meg, skulle kanskje ha sagt det litt mer nøyaktig. Lenke til kommentar
Pallander Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Så det er mulig å utnytte deg med tanke på billige datakomponenter tilsendt fra USA? Jeg kan utføre sexuelle tjenester som en slags byttehandel hvis du ønsker det. (er jente) Bush SUX! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Så det er mulig å utnytte deg med tanke på billige datakomponenter tilsendt fra USA? Jeg kan utføre sexuelle tjenester som en slags byttehandel hvis du ønsker det. (er jente) Jenter som gjør det for hardware, nå har jeg hørt det også... Haha, har noen gamle hardware-rester liggende hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Pallander Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Tja, hvis du har en XP3000+ og et ATI 9800 Pro så kan jeg virkelig gjøre sexuallivet ditt verdt å leve. Siden jeg er studine så har jeg svært lite penger, men jeg kan som sagt utføre alt du måtte ønske hvis du supplerer meg med riktig HARDware. Lenke til kommentar
Stage Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Kan også være lurt å kjøpe på eBay. Pleier ikke være noe problem med å få de du kjøper fra til å merke pakken Gave samt under toll-beløpet - så lenge det ikke bare er foretninger som har auksjonen. Må jo også selvfølgelig være veldig forsiktig med hvem man kjøper av osv... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Så det er mulig å utnytte deg med tanke på billige datakomponenter tilsendt fra USA? Jeg kan utføre sexuelle tjenester som en slags byttehandel hvis du ønsker det. (er jente) Bush SUX! Hmmm... Høres fristende ut... Men det lønner seg bare hvis du bestiller mange ting om gangen. Priser på CPUer er ganske like her i Norge som i USA, når man inkluderer frakt, osv. som trengs, og skjermkort er så vidt billigere fraktet fra USA... Tror ikke jeg skal åpne meg opp til å ta inn bestillinger fra alle som vil... Har allerede fått noen som spurte om jeg kunne gjøre det for dem og jeg sa at jeg ikke skulle det, og det lønner seg ikke stort hvis du bare skal ha en ting... Vær forsiktig med eBay... Husk, hvis de som sender deg pakken oppgir det som "gave" og setter verdien under eller lik 500kr, da kan forsikringen på pakken bare være 500kr... Dvs. hvis pakken blir ødelagt eller borte, så får du bare 500kr igjen for noe som sikkert kostet en god del mer... Og ja, jeg vet Bush SUX... Jeg stemte for han andre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå