CB87-Bergen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Heisann... Topic'n sier vel egentlig alt. Enkelte avi. filmer spilles av opp-ned. Hva er det som gjør dette? Evt. hvordan jeg fikser det? Takker på forhånd Mvh. Philip Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg regner med du har installert en eller annen "codec-pack" eller fire på gjerne et par titalls megabyte som har lagt inn all slags shady filters. Mitt beste tips er å fjerne alt du finner av slikt og så legge inn en nyere build av ffdshow som du finner på www.x264.nl. Så laster du ned Mediaplayer Classic eller G-spot og ser hvilke filter ditt system bruker for å dekode filene du har hatt problemer med. Hvordan dette leses ut kan jeg hjelpe deg med her i tråden når du har kommet så langt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvorfor gjøre det så vanskelig? Snu skjermen opp ned vel! Slipper å kødde med kodeker og slikt Og når du da skal bruke den til andre ting snur du bare skjermen i software, med f.eks panelet til nvidia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå