Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har 'babyhender', problem.

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Mange kommenterer at jeg har "babyhender". De sier det fordi jeg har litt innoverknoker. Jeg blir egentlig irritert av at folk skal kommentere slik, det er ikke akkurat min skyld. Er 14 år. Går det vekk? Kan jeg bli kvitt innoverknokene? Jeg har ikke direkte pølsefingre, men de er litt tykkere i forhold til lengden. Er heller ikke overvektig.

Beklager hvis det er feil kategori

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er viktig når de kommenterer det samtidig som de ler. Og viser jeg tegn til å ikke like at de gjør det sier de at det ikke er noe galt i det og at det heller ikke er negativt. De ser dessverre ikke logikken i at det er negativt å bli sett på som baby når man er 14 år, selv om det bare er hendene. :(

Lenke til kommentar

Du får hugge ved eller bære stein eller noe så får du kanskje litt grovere hender. Det er jo muskler i fingrene også, og disse blir jo trent hvis du bruker de til fysisk arbeid. Så du får høre om foreldrene dine har noe arbeid du kan gjøre rundt huset.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Det kan faktisk virke hvis huden blir tykkere, huden på hendene er ganske tynn, og synker litt ned ved knokene (faktisk litt ned ved siden av). Går det ann å få knokene større?

Lenke til kommentar

Det er kjipt å få kommentert ting man ikke kan for selv.

Jeg er ganske lav og ser mye yngre ut enn hva jeg er. Noe jeg får kommentert hele tiden!! "JA, JEG VET JEG SER UNG UT!", får jeg mest lyst til å brøle.

Men det forandrer ikke på hvem jeg er som person for det. :O)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...