NothinDoin™ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Heisann! Formaterte en laptop i dag (WinXP home), å det funka smertefritt, helt til jeg restarta pcen... Da fikk jeg beskjed om å aktivere Windows... Dette prøvde jeg å gjøre over tlf, men da fikk jeg snakke med ei dansk dame som snakket veldig utydelig.. Etter 19 min i TLF kom hun fram til at jeg måtte ringe Acer/produsenten av pcen, får å få en ny produktnøkkel, pga Installasjons-ID'en ikke endre seg når jeg skulle "Endre produkt-nøkkel".... Dette var ivertfall slik jeg forstod det...Men hva har Acer med Windows Produktnøkkel å gjøre? Skal jeg virkelig ringe Acer? NothinDoin Edit; Kan ikke bruke pcen før jeg har Aktivert den...Må ha den ferdi i mårra Endret 20. april 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du kan vel bruker PCen i 30 dager før du må aktivere den. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Nei..Kommer liksom ikke inn på brukerkontoen.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvis du ikke kommer inn på kontoen, så har du hatt installasjonen i mer enn 30 dager, og da har du ikke formatert idag. Eller? Problemet er altså at du ikke får aktivert windows, eller kommer inn på PCen? Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 sikker på at det ikke er CD-key du mener? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Formaterte i dag jo :\ Begge deler, kommer ikke inn på pcen, får ikke aktivert windows.. Endret 20. april 2008 av NothinDoin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå