Sandman2k Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Sugeside: 3/8" BSP Trykkside: 1/8" BSP hvilken side er sugeside og hvilken er trykkside?? suger den vannrett eller loddrett?? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 suger vannrett og du kan jo gjette deg til resten... :-) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 suger vannrett og du kan jo gjette deg til resten... :-) Suger vannrett og spruter loddrett, riktig det. Ellers i livet bruker det være omvendt Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Sugeside: 3/8" BSP Trykkside: 1/8" BSP Er det ikke 1/2" på eheim pumpene ! Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 jo det er det. Jeg hadde litt problemer med å sette på 10mm slange, vel å merke billig pvc Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 pingle.. Jeg sleit med å få mine Tygon slanger på AquaBee pumpa! Det var ekstreeeeemt vanskelig å få dem på... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 suger vannrett og du kan jo gjette deg til resten... :-) Suger vannrett og spruter loddrett, riktig det. Ellers i livet bruker det være omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå