axXminster Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Gjør et nytt forsøk med et bilde som er ulikt di andre eg har posta her... Er igjen ute etter konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
kilosharr Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Likte dette bildet godt, fine farger og flott skyggespill. Bakgrunnen er ikke forstyrrende i mine øyne, men gir god kontrast-- Endret 20. april 2008 av kilosharr Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Konstruksjonen så veldig solid ut, noe som gjorde at det passet fint med de sterke klare fargene. Fin skarphet. I alt et fint maritimt bilde. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Likte bildet godt God skarphet og flotte farger. Pirk, men hva med å ta med bittelitt mer til høyre, så det blir litt vann på den siden og? Men et kult bilde Endret 21. april 2008 av VegardSK Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Veldig bra komposisjon og skapheten er fin, men hjørnene er for mørke så du bør kompensere objektfeil litt her for å få 100% score. forslag fra meg: /L Endret 21. april 2008 av relsafus Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Spennende motiv. Grei komp. Teknisk bra, men jeg det synes litt for lyst nederst til venstre her på min skjerm. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Enkelt og greit motiv som det er umulig å gå forbi, spesielt på grunn av de fine fargekombinasjonene. Flere komposisjoneregler er implementert, så bildet er absolutt godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå