kaffebryggare Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Når jeg prøver å logge på PC-en, får jeg opp en melding om at windows ikke finner profilen. Og da kommer det opp en såkalt midlertidig bruker Her er meldingene jeg får opp: Jeg har kjørt en diskcheck og slettet brukeren og lagd en ny, men ingen av delene virket. Kan noen hjelpe meg? Endret 20. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg la litt merke til melding nummer 2 i listen din. "Får ikke tilgang, fordi filen brukes av en annen prosess." Har du kjørt diverse spyware, antivirus og "fjerne-ondsinnede-ting" programmer? Det KAN jo være en mulighet for at noe lugubert ligger i bakgrunnen og hindrer tilgangen til filene. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Har bare scannet med AVG - free edition, men jeg leter etter spyware program nå, forslag?? Endret 20. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Gjør profilen din om fra en Roaming Profile til en Local Profile. Edit: Eller logg på i safe mode. Flytt filene du trenger til annet område og slett profilen. Endret 20. april 2008 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 ... jeg leter etter spyware program nå, forslag?? Jeg har god erfaring med SuperAntiSpyware (free edition). Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) 1: Gjør profilen din om fra en Roaming Profile til en Local Profile. 2: Edit: Eller logg på i safe mode. Flytt filene du trenger til annet område og slett profilen. 1: Jeg er allerede local profile, men er ikke admin: 2: Har prøvd.. Endret 20. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå