dannybe Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Hei! Jeg skal kjøpe en ny laptop... Jeg så på Fujitsu Siemens a7600 med ati radeon 320m!! Så også på en HP PAVILION 4278 med ati radeon 340m!!! Begge har ca 2ghz prosessorer!! Hvis jeg kjøper mere ram og setter sharingen på skjerkortet på max kan jeg da kjøre spill som command and conquer generals m.m?? Er disse kortene bra, medium eller dritt?? Har 14500kr til data..må ha 15 tommer skjerm!! noen som har tips om hvilken data som er bra til denne prisen???(har sett på ecs m.m disse bråker+er litt tunge for meg) Hilsen Daniel Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Begge disse kortene er integrert med chipsettet, og er vel ikke det sprekeste du får. Hvorvodt de klarer å dra 3D spill vet jeg ikke. Sjekk tester på nett. Sikkert noen som har testa de. Lenke til kommentar
kroslg Skrevet 3. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg tror nok at det er temmelig dårlig å spille på et skjemkort med shared minne. Har du sett på FSC 6820. Det er en stor tung bråkebøtte, men den har greit skjerkort. Ellers så har du jo Dell 4150. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2003 kjøp ecs green 732 på pcmax.no du får den med ati radeon 9000. p4 2.4 GHz 512 ram 60gb hdd å cdrw-dvd for såvidt over 13000,- få pcmax-folkene til å sette den sammen så får du to års garanti:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå