Gå til innhold

Hvor ble det av mine 4 gb?

Anbefalte innlegg

Hei der!

Når jeg merker Documents and Settings mappa mi får jeg opp at den inneholder 4 gb.

Når jeg da går inn i hver enkelt undermappe, så "veier" de ingenting.. (100kb osv)

Har noen noen teorier om hvor de har blitt av? Legger systemet krav på noen gb eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tøm papirkurven! og sjekk på nytt...

der tror jeg du har den, gjør det

Er ikke papirkurven.. Men de er skjulte windows filer.. Lar vær og slette de tror jeg..

Men uansett takk for all hjelp.

Lenke til kommentar

Tror heller at du ikke har full tilgang på maskinen din, slik at filer som du ikke har rettigheter til ikke vises. Er det flere brukere på pcen din, kan en eller flere av dem ha valgt å ha sine mapper og filer for seg selv.

I engelsk Windows XP gjøres det slik: høyreklikk på en mappe i explorer, velg 'Sharing and security...' og merk av for 'Make this folder private'. Nå kan kun den brukeren som gjorde dette lese mappen, ikke engang administratorer kan se innholdet.

Lenke til kommentar
Tror heller at du ikke har full tilgang på maskinen din, slik at filer som du ikke har rettigheter til ikke vises. Er det flere brukere på pcen din, kan en eller flere av dem ha valgt å ha sine mapper og filer for seg selv.

I engelsk Windows XP gjøres det slik: høyreklikk på en mappe i explorer, velg 'Sharing and security...' og merk av for 'Make this folder private'. Nå kan kun den brukeren som gjorde dette lese mappen, ikke engang administratorer kan se innholdet.

:yes:

Lenke til kommentar

Gå Doc. and settings >deg (ikke all users) >verktøy>mappealternativer

> vis, klikk vis skjulte filer og sjekk størrelsen på temp og

internett temp mappene dine. hvis de er jækla store så da vet du hva

skal gjøres men ikke sletta noe der!

når du er ferdig så resett vis skjulte filer.

Mvh

E.K.

Lenke til kommentar

Hvis du har Norton AntiVirus installert på maskinen så aktiverer det noe som kalle Norton protected trash bin eller noe i den duren, det eden gjør er å ta vare på absolutt alt som blir slettet, selv om du tømmer papirkurven.

I så fall så går du på protected trash bin options og fjerner all backup av filer NAV har gjort, og evnt også deaktiver den for alle partisjonene (du må gjøre det på en og en partisjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...