heggi Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei der! Når jeg merker Documents and Settings mappa mi får jeg opp at den inneholder 4 gb. Når jeg da går inn i hver enkelt undermappe, så "veier" de ingenting.. (100kb osv) Har noen noen teorier om hvor de har blitt av? Legger systemet krav på noen gb eller? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Kanskje filene er skjulte? (mappealternativer --> vis --> skjulte filer, eller noe) Lenke til kommentar
heggi Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 De er skjult Mener du med dette at det systemfiler som jeg ikke kan få slettet da? -Takker for raskt svar- Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 , nei med det mener han at du må vise de skjulte filene også eventuellt slette de... Lenke til kommentar
heggi Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 , nei med det mener han at du må vise de skjulte filene også eventuellt slette de... Det er ingen skjulte filer og slette som jeg har opprettet da... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 er de skjulte fra før, ville jeg ikke sletta de hvis jeg var deg.... uansett.... 4 gb? hvem bryr seg Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 tøm papirkurven! og sjekk på nytt... Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 tøm papirkurven! og sjekk på nytt... der tror jeg du har den, gjør det Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Test også å kjøre scandisc.. Det kan hjelpe.. Lenke til kommentar
heggi Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 tøm papirkurven! og sjekk på nytt... der tror jeg du har den, gjør det Er ikke papirkurven.. Men de er skjulte windows filer.. Lar vær og slette de tror jeg.. Men uansett takk for all hjelp. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tror heller at du ikke har full tilgang på maskinen din, slik at filer som du ikke har rettigheter til ikke vises. Er det flere brukere på pcen din, kan en eller flere av dem ha valgt å ha sine mapper og filer for seg selv. I engelsk Windows XP gjøres det slik: høyreklikk på en mappe i explorer, velg 'Sharing and security...' og merk av for 'Make this folder private'. Nå kan kun den brukeren som gjorde dette lese mappen, ikke engang administratorer kan se innholdet. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tror heller at du ikke har full tilgang på maskinen din, slik at filer som du ikke har rettigheter til ikke vises. Er det flere brukere på pcen din, kan en eller flere av dem ha valgt å ha sine mapper og filer for seg selv.I engelsk Windows XP gjøres det slik: høyreklikk på en mappe i explorer, velg 'Sharing and security...' og merk av for 'Make this folder private'. Nå kan kun den brukeren som gjorde dette lese mappen, ikke engang administratorer kan se innholdet. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvor ble det av mine 4 gb? jeg stjal dem neida, tror nok heller det er noen skjulte filer (som du murligens ikke har tilgang til) som opptar plassen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Gå Doc. and settings >deg (ikke all users) >verktøy>mappealternativer > vis, klikk vis skjulte filer og sjekk størrelsen på temp og internett temp mappene dine. hvis de er jækla store så da vet du hva skal gjøres men ikke sletta noe der! når du er ferdig så resett vis skjulte filer. Mvh E.K. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis du har Norton AntiVirus installert på maskinen så aktiverer det noe som kalle Norton protected trash bin eller noe i den duren, det eden gjør er å ta vare på absolutt alt som blir slettet, selv om du tømmer papirkurven. I så fall så går du på protected trash bin options og fjerner all backup av filer NAV har gjort, og evnt også deaktiver den for alle partisjonene (du må gjøre det på en og en partisjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå