namer Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Okei, her er saken. Satt i går og surfet på internett, prorgrammerte litt osv osv. Gikk til stua for å kikke litt på tv og da jeg kom tilbake til pc'en fikk jeg en ubehagelig overaskelse. Skjermen var i hvilemodus, eller det sto ivertfall "no signal" på den. Maskina hadde hengt seg opp så jeg skrudde den av, sjekka kablene og starta på nytt. Samma greia, men maskinen starter liksom ikke opp, det står fremdeles "no signal" på skjermen Det er ikke skjermkortet, har sjekka det. Så da gjenstår det prosessoren og eventuelt hovedkortet. Kan noen hjelpe meg å løse problemet, vil nødig kjøpe nytt. Prosessoren er en amd tunderbird 1 giga hertz, ikke overklokket...kan forøvrig og nevne at maskinen hadde stått på mye de to/tre siste dagene før den klikka, kan det være ei dårlig vifte, for høy temperatur? Kan jeg gjøre no med BIOS'en Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 hva slags hovedkort er det du har da? og husk, du har garanti da. Lenke til kommentar
namer Skrevet 27. september 2001 Forfatter Del Skrevet 27. september 2001 Det er en athlon k7 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Høres ut som problemet jeg har med mitt Asus A7M-kort. Der må skjermkortet stå _HELT_ riktig i AGP-slotten, ellers sender det ikke noe signal, kan f.eks ikke sette i en skru som fester kortet, for da flytter kortet litt på seg :sad: Meget plagsomt! Lenke til kommentar
Robinkle Skrevet 28. september 2001 Del Skrevet 28. september 2001 Slipp maskinen i gulvet, det kan hjelpe. I så fall for meg HEHE :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå