Tobo-Potato Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Heisann! Skal nå kjøpe min første proteinshake etter å ha trent en del styrke en god stund. Min eneste erfaring er Protein Fabrikkens Whey Protein 1000g Jordbær, som jeg forøvrig ikke klarte å få ned. Så det må hvertfall ikke smake helt dritt. Jeg regner også med å bare bruke det rett etter trening, ikke ta daglige doser som jeg leser om noen steder, det blir for dyrt. Så den jeg er mest intressert i er PFs Whey Protein Isolat 1000g Appelsin. Den er dyr i seg selv, men ettersom det blir første boksen og jeg bare skal prøve det er ikke prisen så viktig. Er Isolat oppskrytt eller er det en merkbar forskjell på 91% ren protein som det er i Isolaten eller 76% som det er i den vanlige. En annen grunn til at jeg er intressert i Isloaten er konsistensen. PF sier den blir saftlignende, bra for meg for jeg likte ikke melkekonsistensen på den vanlige. Alle synspunkter og tips blir satt pris på. Endret 21. april 2008 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Personlig synes jeg omtrent alt jeg har kjøpt fra proteinfabrikken har smakt dritt, så jeg ville anbefalt å finne en annen forhandler egentlig. Men for guds skyld ikke finn på å kjøpe Isolaten deres, det er nesten uten sidestykke det verste jeg har hatt noen gang. Klarte ikke en gang å gi det bort, så det ende opp i søppelbøtta. Den har både en smak som er helt utrolig jævlig, uansett hva du blander med. Prøvde til og med å blande i appelsinjuice, men selv da var smaken der. I tillegg så skummer det opp noe helt sinnsykt når man blander det, og skummet tar sikkert minst et kvarter før det legger seg. Prøv f.eks. tn.no, myoshop.no, ej-shop.no eller noen andre for den saks skyld, disse har produkter jeg personlig synes er mye bedre på smak. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 hei du, eg har nett begynt med proteiner eg og, og fekk anbefalt denne: http://www.heijden.no/index.html?12,catcon.../3272/27736/0/0 den inneholder endel langtidsvirkende proteiner i forhold til de fleste andre som bare er hurtigvirkende og der 50 % av inntaket går rett i dass pga kroppen klarer ikke å ta alt opp samtidig, derfor va dette produktet gode greier for då får kroppen tatt i bruk alt nettopp pga langtidsvirkende proteiner bla Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Har egentlig sett en del på Myo. Det var BIOPRO 24 jeg hadde sett mest på. Har du noen erfaring med smaken på akkurat denne? Hvis du eller noen andre har god erfaring med noen av de andre er det også bare å tipse! Har også sett litt på Multipower sine, er Formel 80 + 10 noe god? Endret 23. april 2008 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 90+ protein fra ej-shop skulle være et trygt kjøp Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har egentlig sett en deel på Myo. Det var BIOPRO 24 jeg hadde sett mest på. Har du noen erfaring med smaken på akkurat denne? Hvis du eller noen andre har god erfaring med noen av de andre er det også bare å tipse! Har også sett litt på Multipower sine, er Formel 80 + 10 noe god? eg synes den er over middels grei på smak. den er litt sånn oppløst åpapiraktig i konsistensen hvis den er litt for tjukk.blandes i melk Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har egentlig sett en deel på Myo. Det var BIOPRO 24 jeg hadde sett mest på. Har du noen erfaring med smaken på akkurat denne? Hvis du eller noen andre har god erfaring med noen av de andre er det også bare å tipse! Har også sett litt på Multipower sine, er Formel 80 + 10 noe god? Jeg klarer ikke å få i meg Biopro 24 i vann, men i melk så var faktisk alle smakene ganske brukbare. Men siden jeg egentlig helst ønsker å blande med vann så har jeg droppet det produktet i fremtiden. Men noen folk synes vist den er god i vann og. Men som en annen allerede har sagt, konsistensen er helt syk. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Dette med konsistensen høres ikke så bra ut... Noen flere tips? Lenke til kommentar
KoN_Raptor Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Whey sjokolade fra Proteinfabrikken rett og slett imponerte meg på smak. Blande den med skummet melk så blir den herlig! Beste "milkshaken" jeg noen gang har smakt Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Whey sjokolade fra Proteinfabrikken rett og slett imponerte meg på smak. Blande den med skummet melk så blir den herlig! Beste "milkshaken" jeg noen gang har smakt Whey sjokolade.. som i whey 100% eller whey tech? Jeg bruker whey tech, og blander med vann. Synes den er fin. Har også smakt 100% whey, og mener å huske den var litt mer nøytral i smaken. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 24. april 2008 Forfatter Del Skrevet 24. april 2008 Whey sjokolade fra Proteinfabrikken rett og slett imponerte meg på smak. Blande den med skummet melk så blir den herlig! Beste "milkshaken" jeg noen gang har smakt Whey sjokolade.. som i whey 100% eller whey tech? Jeg bruker whey tech, og blander med vann. Synes den er fin. Har også smakt 100% whey, og mener å huske den var litt mer nøytral i smaken. Har du smakt jordbær også? Fint om noen kunne si litt om forskjellen på de to. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Hva med Maxim Whey 100 protein? http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=13666 Har denne selv, og den er helt ok på smak. Går greit å drikke det Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Har nå smakt og nesten helt bestemt meg for å bestille 100% WHEY GOLD STANDARD. Vurderer å bestille den med sjokoladesmak, noen som har erfaringer med den kontra den med jordbær? Endret 14. mai 2008 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Wheytech med sjokolade fra proteinfabrikken liker jeg veldig godt, den er ikke den billigste akkurat, 649,- for 3 kg. Har prøvd ca den samme med jordbær som du prøvde derifra tidligere og den smakte helt forjævelig! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kan anbefale Activate Whey fra norkost. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Whey Protein Isolat fra Scitec Nutrition, farlig god sjokoladesmak. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har nå smakt og nesten helt bestemt meg for å bestille 100% WHEY GOLD STANDARD. Vurderer å bestille den med sjokoladesmak, noen som har erfaringer med den kontra den med jordbær? Den er jo mer eller mindre selve referansepunktet for hva som smaker bra eller ikke, internasjonalt sett i alle fall. Burde være et helt trygt valg. Hvis man er i tvil, så er alltid sjokolade tryggere enn jordbær smak. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2008 Optimum Nutrition er så kjent ja! Ja men det er betryggende. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Anbefaler Myo sin Biowhey UF (skjokolade), den synes jeg er god på smak. Pluss at Myo er kvalitet fra norge. Lenke til kommentar
emil71 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg er enig med deg, men jeg synes jordbær er best. Endret 19. mai 2008 av emil71 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå