Sewero Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har en film hvor jeg vil fjerne lyden, hvordan gjøre dette? Helst et gratis program. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Du har sikkert Windows Movie Maker på maskina. Bare legg fila inn dit, så sletter du lydsporet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Då må ein rekomprimere videoen. Er det ei AVI-fil kan du prøve Virtualdub. Vel No Audio frå Audio-menyen, og Direct stream copy frå Video-menyen, før du lagrer med File --> Save as AVI. I tillegg kan ein del MPEG2- og WMV-filer opnast med pluginsa ein finn her. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg får ikke dratt filen engang over til windows movie maker. Filen er MOV. Edit; Jeg måtte bare konvertere filen. Endret 20. april 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Fått den inn der nå og dratt den ned til timeline men ser ikke hvor jeg kan fjerne lyden. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Klikk på plussteiknet ved sida av der det står Video, då kjem det fram eit lydspor. Høgreklikk på det og velg Demp. Lagre videoen med Ctrl + P. Men er det ikkje noko val for å ignorere lydsporet i konverteringsprogrammet du brukte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå